This profile has been claimed by the business owner or representative.
N93W14655 Whittaker Way, Menomonee Falls, WI, 53051, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. |
Business response:
Hi, Jeremy. We have very high expectations here at Universal Windows Direct to provide our customers with a positive experience and we are sorry to hear this was not the case for you. We would like the opportunity to learn more about this experience and resolve any concerns. Please email us at customerservice@universalwindowsdirect.com and include the phone number associated with your account so our team can assist. ^JD
When person was at my house placing my order for windows i told him i wanted frost on my bathroom windows so to come to find out it was not put in contact
Business response:
Thank you for providing your feedback and making us aware of this issue. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please get in touch with us at customerservice@universalwindowsdirect.com and we'd be happy to resolve your concerns.^J
Business response:
Hi, Jenna. We have very high expectations here at Universal Windows Direct to provide our customers with a positive experience and we are sorry to hear this was not the case for you. We would like the opportunity to learn more about this experience and resolve any concerns. Please email us at customerservice@universalwindowsdirect.com and include the phone number associated with your account so our team can assist. ^J
Business response:
Hi, Customer. We have very high expectations here at Universal Windows Direct to provide our customers with a positive experience and we are sorry to hear this was not the case for you. We would like the opportunity to learn more about this experience and resolve any concerns. Please email us at customerservice@universalwindowsdirect.com and include the phone number associated with your account so our team can assist. ^J
From start to finish the follow through and communication with UWD was poor. Attention to detail was poor. Accountability was poor. The only thing I like is the windows themselves.
Business response:
Hi, Matt. We have very high expectations here at Universal Windows Direct to provide our customers with a positive experience and we are sorry to hear this was not the case for you. We would like the opportunity to learn more about this experience and resolve any concerns. Please email us at customerservice@universalwindowsdirect.com and include the phone number associated with your account so our team can assist. ^J
The service had been absolutely pathetic! All around from the "manager" who input the order to the quality to your customer service department! Worst I've ever had to endure
Business response:
Hi, David. We have very high expectations here at Universal Windows Direct to provide our customers with a positive experience and we are sorry to hear this was not the case for you. We would like the opportunity to learn more about this experience and resolve any concerns. Please email us at customerservice@universalwindowsdirect.com and include the phone number associated with your account so our team can assist. ^JD
We sold our home,and we keep getting contacted by Universal
Business response:
Hello, David , we apologize for any unwanted calls you have received from us. Please email support@universalwindowsdirect.com and include the phone number you wish to cease calls to. We will be sure to accommodate your request and remove you from our system upon receiving this email. Thank you.^JD
From sales pitch to issue resolution to customer service to operations/scheduling, every step of the way dealing with UWD was challenging, frustrating, and concerning. Any interaction with UWD employees gave me a great amount of anxiety and made me feel like I was being taken advantage of and that my concerns were not heard. For the size of my job, I would have expected better customer service. Instead I found myself with a second job having to manage my own installation and quality assurance process.
Business response:
Hi, Allison. We have very high expectations here at Universal Windows Direct to provide our customers with a positive experience and we are sorry to hear this was not the case for you. We would like the opportunity to learn more about this experience and resolve any concerns. Please email us at customerservice@universalwindowsdirect.com and include the phone number associated with your account so our team can assist.
Two windows cracked in 48 hours, one screen was ripped, garbage left outside, no walk through, windows not cleaned after install, no documents after install
Business response:
Michael, we are truly sorry to hear about this experience with your installation and understand your frustration. For assistance with servicing needs and any documentation, please contact our customer service at customerservice@universalwindowsdirect.com.^JD
Universal Windows Direct of Milwaukee has a 3.9 star rating with 1,196 reviews.
Universal Windows Direct of Milwaukee is open now. It will close at 4:00 p.m.