Big Bully Turf's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Big Bully Turf

4.1

About this business

Location details

350 Tenth Ave, Suite 820, San Diego, CA, 92101, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon08:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue08:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed08:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu08:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri08:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat08:00 a.m. to 2:00 p.m.
Sun08:00 a.m. to 2:00 p.m.
4.1590 reviews
Select a rating
Michelle A.'s profile image
Michelle A. 
rating
5 months ago

have grass coming up. I tried to call them no response they pressured me into signing and when I tried to cancel, they refused to let me cancel. 

Business response:

Thank you for your feedback. We never want customers to feel pressured, and we strive to provide a transparent experience throughout the process. All projects do move forward under signed contract agreements that outline installation and cancellation terms. If you would like to schedule service regarding the grass coming up, please contact our Service & Warranty team at 888-894-7782 or send them an email at warranties.services@bigbullyturf.com 

Kelly B.'s profile image
Kelly B. 
rating
6 months ago

We had Big Bully come out and install a patio, retaining wall and irrigation. Everything was perfect until we had an issue with the irrigation and we don't know where it is coming from. We reached out to their customer service who was very rude and not helpful in the slightest. They wanted pictures and videos before they would send someone out. If it's under everything how do you take a picture or video of that? We had other work done in the back yard so they won't come and find out if it's their issue or not. Oasis the othe... read more

Madelyn G.'s profile image
Madelyn G. 
rating
7 months ago

We installed our turf in April of 2025, specifically for the reason that it is " dog and kid friendly." We have been having nails pop up from the turf installation.I called and asked the company about this and they said it's very unusual, our fault that our dogs must have pulled them up and quoted me $150.00 to come out and inspect it, then they'll be back to fix it if needed. I told her this is very poor customer satisfaction as she repeated to me the same quote and abruptly finished her conversation with me. The installa... read more

Buffalo Z.'s profile image
Buffalo Z. 
rating
7 months ago

We chose Big Bully Turf for the excellent product. But the installation and service was very poor. The installers caused several leaks in our sprinkler system, breaking the lines while removing our grass, pounding the nails through the pipes, and not capping off lines that were no longer used. When they came back to repair the lines, we found they had not put down weed barrier during installation. They put a thin weed barrier down and this did not prevent weed from coming through the turf. When they came back to repair a maj... read more

Business response:

Buffalo, we always strive to stand behind our work and help our customers whenever concerns arise. As you stated, we have completed all necessary repairs covered by our warranty. Weed barrier was placed in all areas of turf, but any additional or double layer of weed barrier was not paid for and is not part of our standard practice. We also spent time sharing tips and guidance on how to manage and minimize weed growth in our turf, since weeds can occasionally appear from airborne seeds or along edges regardless of the bar... read more

Toni H.'s profile image
Toni H. 
rating
7 months ago

If I could give them a zero I would. The turf was installed August of 2023. The workers did not speak English and I don't speak Spanish. Now there is weeds growing up through the turf. I had pavers put in to make a walkway and weeds are growing around the pavers as they didn't put the pavers in until after I called the foreman and then they cut into the turf that was already layed to place the pavers. It was almost $11k for my small front yard and now, not even 3 years later, I feel like I have to have it redone. Update: I... read more

molly's profile image
molly 
rating
8 months ago

We had turf and pavers installed. We are senior citizens who can't pull weeds anymore. The sales person told they only use employees and not day laborers. It sounded good when he told us we would not have a problem with weeds anymore, because they would put in a weed barrier. They just put a type of sand underneath. Now we continually have a problem with weeds, and nobody returns our calls. 

Business response:

We’re very sorry to read this and truly appreciate you bringing it to our attention. While no installation can guarantee that weeds will never appear (as airborne seeds can settle on top of turf or along edges), you absolutely should not feel ignored or unable to get support. Please contact our office directly at 888-330-0729 or send us a private message with your contact information so we can prioritize reaching you. --The BBT Team 

Bob C.'s profile image
Bob C. 
rating
8 months ago

I had 3 estimates for about 1,150sf of 1-1/2 turf to be installed. There estimate was $19,000.00 more than 2-1/2 times the next lower bid of $7,200.00. I call that a Rip Off outfit in my book. 

Business response:

Thank you for sharing your feedback. Our estimates reflect the specific materials we use, our installation methods, site preparation, warranties, and the experience of our crew. We’re not always the lowest bid, but we aim to deliver long-term value, quality, and reliability. We’re happy to walk through any estimate in detail and explain the differences if you’d ever like clarification. We wish you the best with your project. --The BBT Team 

Mahmud Z.'s profile image
Mahmud Z. 
rating
9 months ago

Great Sales Pitch, Very Limited Warranty in Reality We chose Big Bully Turf after a confident sales presentation and reassurance around their long-term warranty. During the sales process, the terms and conditions were described as "standard" and not something that required special attention, which gave the impression that major issues would be supported if they came up. After installation, our turf developed burn damage caused by reflective sunlight -- a known issue with artificial turf installations. Only after raising th... read more

Business response:

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear that your expectations around the warranty were not met and that this situation has been frustrating. Our warranty is designed to cover manufacturing defects in the product itself, and you’re correct that many real-world installation and environmental conditions fall outside of that scope. That said, we take feedback like yours seriously and are actively reviewing how we present warranty details to ensure customers fully understand coverag... read more

Chris G.'s profile image
Chris G. 
rating
11 months ago

Very poor communication. I asked a simple question and it took two weeks to answer. He said he would call me back every couple days, but never did. I didn't get an answer until I went through the management. 

Business response:

Thank you for your feedback. Your comments have been shared with our team so we can address what went wrong and ensure better communication moving forward. --The BBT Team 

Frequently asked questions about Big Bully Turf

How is Big Bully Turf rated?

Big Bully Turf has a 4.1 star rating with 590 reviews. 

When is Big Bully Turf open?

Big Bully Turf is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.