This profile has been claimed by the business owner or representative.
500 E Broward Blvd, Suite 1350, Ft. Lauderdale , FL, 33394, United States
Get directionsThis company is shady, dishonest, and non-responsive to inquiries for updates. My flight was changed, departing 25 mins later, they called out that change and asked me to accept it. They did not call out that it changed my layover from 90 minutes to FOURTEEN hours. I then asked for a refund which is valid based on the airlines terms of carriage. Its been 8 business days and I am still waiting for my refund.
Business response:
Hello, we sincerely apologize for any frustration caused by the delay in your refund processing. While we dont have control over schedule changes made by the airline, please know that we promptly requested your refund as soon as we received your cancellation. Refunds typically take ***** business days to process, and based on our records, your refund is currently in line for final processing by our bookkeeping department.We appreciate your patience and understanding as we work to complete this as quickly as possible. Thank y... read more
There was no consistency with whom I was dealing. I had to explain the issues to 3 different people.The price I got was not the best as I was able to find a better price on line but it was too late to change it.When my outbound flight was changed it took several emails (could not get a person on the phone) and then was informed the new flight was selected only to find out a few weeks later that it had not been updated. Had to call again to get it fixed.This has not been a positive experience. I read reviews before and saw so... read more
Business response:
Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for any frustration youve encountered. Please know that the changes to your booking were made by the airline, and we did everything possible to assist you in finding a suitable option. Your feedback is invaluable, and we are committed to improving our service. Thank you for your understanding.
Hidden, concealed charges that even their own reps are not aware of. I made a booking for a Business class roundtrip. The rep kept insisting that in the unlikely event of me needing to change the booking, ONLY the airline fare fees would be charged. AFTER I receive the eticket, I reviewed their Terms and Conditions. Tucked away in page 21 of THAT document - which most people won't even read - is a $250 charge in addition to whatever the airline may or may not charge! ********** practice.
Business response:
Dear Customer, We apologize for the confusion. The $250 processing fee is a standard charge for booking changes, separate from any airline fees. This fee would have been covered by the ticket protection plan you chose, which might not have been clearly emphasized. We’re committed to improving our communication and appreciate your feedback. If you have further questions, please let us know.
Absolutely the worst customer service ever. With each call and query about my wifes trip to the *********** it was answered with reasons why they could not do something rather than offer suggestions on how best to deal with schedule changes and rebookingmy experience was stressful and very expensive.. certainly not a company Ill ever do business with again..Zero rating.****** W
Business response:
Hello, we sincerely apologize for any inconvenience or frustration you may have experienced. As outlined in our terms and conditions, airlines reserve the right to modify flight times and schedules at their discretion. Unfortunately, in such cases, the airline assumes control over the ticket, and we are obligated to adhere to their policies, as the ticket was issued through their stock. We truly value your feedback and will work on improving our processes to be more proactive in assisting customers in navigating these situat... read more
Very misleading and deceitful staff. We payed $8,679 for business class tickets. Got an email later stating our tickets were going to be booked using miles. **** got another email that the tickets were no longer available at that price. They offered a different itinerary which had ****** airlines. We declined because we stick to oneworld. I called to cancel and ***************** called me back stating he found us business class tickets at the price listed on Kayak by them.Got the itinerary and it had one checked bag for busi... read more
The worst! The system lost our return tickets, and so the price for one way is that of the round trip! AND they will only reimburse about 15 percent of the cost... NEVER again!!
Business response:
Hello *******, we're sorry to hear about your negative experience. We would like to make it right. Please reach out to our customer support team at ************ or *********************************** so we can assist you further. Thank you for sharing your feedback.
Buyer Beware. Poor cost/benefit as Very High-priced Bundle for "Premium/Flexible Ticket Protection" does not provide adequate customer service response time, cancelled flight resolution. Despite $1,500 cost, Business Travel charged a service fee to change tickets.
They were not able to provide assignments. They told me to contact the carrier and there was only one seat available for the two of us. I cancelled with the 24 hour grace ******* However, they processed the credit card which required me to dispute the charge. I understand the charge has been reversed. They have a sneaky way of trapping you onto their site which I also did not appreciate. I would never give them them the opportunity to serve me in the future.
Business response:
Hello *******, we apologize for the inconvenience you faced. We appreciate your feedback and would like to resolve the issue. Please contact our customer support team at ************ or ***********************************. Thank you for your understanding.
I think this company is a scam. I booked tickets and the they changed the deal 3 times in less then ten days, I was not going to fly for another 2 months, so I could not put up with stress of having to back an forth with this company. Now they will not give all my money back. How would you feel if you paid for two stops and now they want to make it three stops. Its like buying a red car and now they want to give a green car like it is ok. The were nice up front, please be aware they are not an honest company.**********
Business response:
We are sincerely sorry to hear about your concerns regarding our travel agency. According to our records, your booking was affected by involuntary changes caused by the carrier, which were beyond our control. As a result, the applicable refund was processed. We apologize for any inconvenience this may have caused.
Business Class has a 4.7 star rating with 4,405 reviews.
Business Class is open now. It is open 24/7.