This profile has been claimed by the business owner or representative.
1450 E Camelback Rd., Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Took Kia Sorento in for oil change, and also to get a new battery. The car had to be jumped the morning of the appointment. The dealership only did the oil change, they stated that they didn't have a new battery to replace my dead one. A car dealership, with hundreds of cars and no batteries!! After my inspection they also stated that I needed a new boot, and had a broken suspension rod. When they found out that I have an extended warranty, then they stated that they were unable to do the repairs, because they couldn't verif... read more
Business response:
This is not the level of service we strive to provide, and your feedback is extremely valuable in helping us address areas where we fell short. While some parts or batteries may occasionally be out of stock, our team should have clearly communicated options or timeframes for resolution. We also apologize for any confusion surrounding your extended warranty and the missed opportunity to review the copy you had on hand. It's great to hear that another dealership was able to complete your repairs, but we'd like the chance to di... read more
Paying for the 15,000 Mile Maintenance package even though I was at 20,000 miles because I "skipped the 15k mile service"
Business response:
We deeply respect your feedback regarding the maintenance service situation. We understand your concern about being charged for the 15,000 mile maintenance package when your vehicle had reached 20,000 miles.
No car wash. It's too far to drive to go back. May have to go to KIA on Bell Rd & around 15 street.
Business response:
We are pleased to hear that you had a positive experience with us overall. We understand your concern about the car wash service not being available and recognize that the distance makes it inconvenient to return for this service.
I dropped off my Telluride for the routine 67k maintenance. Upon picking it back up, I found all the seats in awkward positions with trash still in the car from the mechanics. I then noticed that my driver's side view mirror was not functioning. I went back inside and showed my "service advisor" Travis Rocha who subsequently ACCUSED ME of breaking it! The level of dishonesty and unprofessionalism displayed by Travis Rocha is beyond concerning. I strongly recommend avoiding this location
Business response:
We understand how frustrating it must have been to return to your Telluride to find the seats improperly adjusted, trash left behind, and your driver's side mirror not functioning. Accusations regarding damage are taken very seriously, and we regret that you felt the situation was handled dishonestly and unprofessionally. This is not reflective of our values or the level of respect we aim to offer our customers. Please contact our Service Director, Adam Altvater, directly at 480-863-9568
Loed about telling me there would be an additional diagnostic. Ever told me there was another diagnostic check after the orginal one and tried claiming he did becsuse i didnt want to move forward with thr service there which wad like a $160 charge. They also tried to charge me $1,700+ for a new fuel pump assembly and got it fixed by big o tored for $1,100. For those two reasons i will never do service with hyundai camelback ever again. I have done service with them fr many issues on my car and they were all fine. I will neve... read more
Business response:
That's not the level of clarity or trust we strive to provide, especially for a valued customer who has serviced with us in the past. Please reach out to our Service Director, Adam Altvater, at 480-863-9568, so we can better understand what happened
2+ hour wait on oil change w/appointment, left air cleaner unlatched, rubber strip pulled halfway off and left, oil change reminder sticker saying due in 6mo or 90,000 miles, no return response from mgmt
Business response:
A wait of over two hours for an appointment is unacceptable, and we understand how frustrating that must have been. We are also very concerned about the quality of the service you describedleaving the air cleaner unlatched, the rubber strip partially detached, and the incorrect oil change reminder sticker do not meet the standards we strive to uphold at our dealership network. We regret that management has not yet responded to your concerns. Please reach out directly to Adam Altvater, our Service Director, at 480-863-9568
did not fix all the damage. the service guy was rude. they left bird feces all over the vehicle.
Business response:
It's disappointing to hear that your vehicle was not fully repaired, that our team member came across as rude, and that your vehicle was not returned in the condition you expected. This is not the standard of service we strive to provide, and we take your concerns very seriously. Please contact our Service Director, Adam Altvater, at 480-863-9568.
I visited Camelback Hyundai Kia one day to get my 'Call-Back' brake switch replaced. After keeping me in wait for more than 3 hours I was told to come back on Sep 15, 2025. On Sep 15, I believed I will get over with my work in maximum 30 minutes. It was an agony beyond imagination - more than 3 hours before I was handed over my car back, with no remorse or regret from the management.
Business response:
We understand how valuable your time is, and it's clear we fell short of meeting both your expectations and our own standards of service. We would like the opportunity to learn more about your visit and address your concerns directly. At your convenience, please reach out to Adam Altvater, our Service Director, at 480-863-9568.
Crooks and disrespectful staff. Do not go to this service department that is managed by a misogynistic service manager named Adam. He is aggressive, threatening, and disrespectful . Avoid at all costs. They try to add services that aren't needed because they make only commission.
Business response:
Providing convenient, friendly service is something we take great pride in, and it's wonderful to know we hit the mark. If there's ever anything more we can do for you, please don't hesitate to reach out to Tammy Jarrin in our Customer Service Department at 602-249-1133.
Camelback Kia has a 4.1 star rating with 5,146 reviews.
Camelback Kia is closed now. It will open at 8:00 a.m.