This profile has been claimed by the business owner or representative.
24940 Pico Canyon Rd., Stevenson Ranch, CA, 91381, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
The room was not clean it smelled horrible
Business response:
Dear Luis, We're truly sorry the condition of your room did not meet expectations. We understand how that can affect your entire stay. We’re addressing this with our housekeeping team to ensure better preparation and inspection moving forward. We appreciate you bringing this to our attention. Your feedback is much appreciated, and we hope you will give us another chance to prove we are committed to providing outstanding hospitality. Sincerely, Hotel Management
Halls needed vacuumed. Bathroom floor had been mopped for weeks with all the dirt and mold build up left behind toilet. Still doing the grab and go breakfast from the pandemic to save money.
Business response:
Dear Michael, Thank you for taking the time to share your observations. We’re disappointed to know that the condition of the hallways and bathroom did not reflect proper attention to detail. Cleanliness in both common areas and guest rooms is essential, and your feedback highlights where stronger oversight is needed. We also understand your frustration regarding the limited breakfast offering. While it remains convenient for some guests, we recognize that expectations have shifted and will share your comments with team as we... read more
This is a hotel that houses the "unhoused" old dirty smelly hotel. Old towels with pubic hairs on them. I slept in my clothes didnt even want to change into my clean pj's!! Will nevr return
Business response:
Dear Elizabeth, We’re very sorry your experience was uncomfortable. The condition of the room, especially the linens, is unacceptable and far below the level of care we aim to provide. Every guest deserves a clean, comfortable space where they can feel at ease, and we regret that we did not deliver that for you. Your experience will be shared with our team to ensure immediate attention is given to cleanliness and quality moving forward. Thank you for bringing this to our attention. Please accept our apologies, and we hope yo... read more
The floor was dirty. The toilet did not look clean, it looked used.
Business response:
Dear Erika, We’re sorry the condition of your room did not meet expectations. A freshly cleaned space is a basic standard every guest should receive, and we regret that this was not your experience. Your comments will be shared with our housekeeping team to ensure greater attention to detail and to prevent this from happening again. We appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect. Sincerely, Hotel Management
Worse place to stay Find another property if you want to stay Staff was rude Dont even they provide shampoo, soap, or clean towels Beds have hair so don't even clean the bedsheets Smelley and small rooms
Business response:
Dear Guest, We're sorry your stay didn't reflect the standards we aim to uphold. Our toiletries and towels are kept at the front desk to ensure every item is freshly prepared for each guest, and we will ensure our team communicates this more clearly. We also regret the condition of your room fell short, and we'll address your concerns with the team to ensure improvements are made. Thank you for sharing your experience. Your feedback drives us to enhance our services continuously, and we look forward to another opportunity to... read more
The hotel is old and needs some upgrades. The rooms were filthy. It said it hsd a kitchenette, but had no utensils or even a coffee pot in the room. Waste of my money and would never stay there again. Disappointed that hotels Com would have something like that available.
Business response:
Dear Guest, We’re sorry your experience fell far below expectations. While the building is older, the condition you described is not what we strive to offer. Our kitchenware and coffee makers are kept at the front desk to ensure they are thoroughly cleaned between guests and are available upon request. We understand that the presentation of your room left you feeling frustrated, and we will share your feedback with our team to ensure better attention to detail moving forward. We greatly appreciate your observations and conce... read more
When we arrived the pace smelled really bad , and smoke thr floors were dorty, when we checked into the toom there were no touletries this hotel should not be charging $150 when it is this dirty and you see people in the parking lot doing drugs!!
Business response:
Dear Guest, We sincerely apologize for the troubling experience you had. The conditions you described are far from the standard we strive for, and we regret that your arrival was met with disappointment. While we keep toiletries at the front desk to ensure they are clean and unused, our team should have communicated this more clearly. Additionally, we take any concerns regarding activity around the property very seriously. Please note that we have a strict policy against any illegal activities in and around our premises. You... read more
Dirty The hotel room was dirty, toilet wasn’t clean and collected pee at the bottom. The floor was sticky. We left a day early but paid for both nights. I felt dirty staying there.
Business response:
Dear Guest, We're truly sorry your stay was disappointing and far from the experience you deserved. The condition of the room, especially the restroom and flooring, is unacceptable and does not reflect the level of care we expect from our team. No guest should ever feel uncomfortable in their accommodations, and we regret that you felt compelled to leave early. Your feedback will be shared with our housekeeping team so corrective action can be taken. Thank you for bringing it, and we're committed to doing better. We do hope ... read more
Extended Stay America - Los Angeles - Valencia has a 3.4 star rating with 2,609 reviews.
Extended Stay America - Los Angeles - Valencia is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.