Extended Stay America - Los Angeles - Valencia's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America - Los Angeles - Valencia

3.4
  • Hotels
  • Stevenson Ranch, CA

About this business

HospitalityHotels

Location details

24940 Pico Canyon Rd., Stevenson Ranch, CA, 91381, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
3.42,609 reviews
Select a rating
Florinda's profile image
Florinda 
a year ago

Very disappointed The room was very old and run down. Hairs visible in sink drain. No shampoo, wash towel or bath mat. Very thing bed cover. Pillows old and disgusting. I will not stay there again. 

Business response:

Dear Florinda,Thank you for taking the time to share your feedback. We want our guests to have a clean and comfortable hotel experience. Therefore, we sincerely apologize for not meeting your expectations. Our commitment to cleanliness is of utmost importance, and we will review the areas to address your concerns with our housekeeping team to maintain the highest standards throughout the property. Our front desk team is always here to assist you. Please give us another opportunity to provide you with a better stay in the fut... read more

Robert's profile image
Robert 
a year ago

Dirty Place This property is worn. Carpets old and dirty, Overall appearance not good. Did have a friendly staff. 

Business response:

Dear Robert, Thank you for taking the time to share your feedback. We want our guests to have a clean and comfortable hotel experience. Therefore, we sincerely apologize for not meeting your expectations upon arrival. Our commitment to cleanliness is of utmost importance, and we will review the areas to address your concerns with our housekeeping team to maintain the highest standards throughout the property. Apart from this, we are happy you were impressed with the friendly team and had a pleasant time here. Please give us ... read more

Paula's profile image
Paula 
a year ago

We stayed one night because our power was off due to power company shut offs for fire safety. We checked in around 7:30pm, across from the front desk is the area where they set up coffee & such in the mornings; there were used coffee stirrers all over the floor. The staff were very friendly. The carpet in the hallway was very old and stained. The room was adequate but very dated. The pillows were awful and the bed linens were rough. The cooktop in the kitchenette needs to be replaced. The bathroom shower unit definitely need... read more

Business response:

Dear Paula, Thank you for your recent visit and for taking the time to post your review. We sincerely apologize for the service and housekeeping issues you experienced on your arrival. We have procedures in place so these situations do not occur. Therefore, we are very disappointed that we did not meet these expectations. Our front desk team is always here to help you. We can absolutely do better, and we hope you will allow us to prove that to you in the future. Sincerely,Hotel Management 

Ricardo's profile image
Ricardo 
a year ago
Prakash's profile image
Prakash 
a year ago

Leaky shower faucet, slippery bathtub, sinking bed felt like sleeping in an hammock. Not worth the money. Staff was very courteous and understanding. 

Business response:

Dear Prakash, Thank you for your feedback regarding your recent stay. We’re sorry to hear about the issues you encountered with the shower faucet, bathtub, and bed comfort. Your comments are crucial in helping us address these concerns for future guests. We're glad to hear that our staff provided courteous service, and we will continue to work on improving our facilities. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for a better experience in the future! Sincerely,Hotel Management 

Maple's profile image
Maple 
a year ago
Laura's profile image
Laura 
a year ago

I stayed for all of one hour. I had to leave because the room was so dirty. There was also people sleeping out on the ground in the parking lot next to guests’ cars. 

Business response:

Dear Laura, Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the unacceptable condition of your room and the concerns you encountered during your brief stay. Cleanliness and guest safety are our top priorities, and your feedback is vital for our improvement efforts. We take these matters seriously and will address them with our team. We appreciate you bringing this to our attention and hope you’ll consider giving us another chance in the future. Sincerely,Hotel Management 

Gerri's profile image
Gerri 
a year ago

Would not recommend needs a complete overhaul 

Business response:

Dear Gerri, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your stay didn’t meet expectations and that you feel improvements are needed. Please know we are constantly working to enhance our facilities and guest experience, and your input is invaluable in guiding these efforts. We appreciate your honesty, as it helps us prioritize upgrades and make the necessary changes. We hope you’ll give us another chance to provide a better stay. Sincerely,Hotel Management 

Mario's profile image
Mario 
a year ago

Poor property conditions and facilities. Lobby and common areas dirty. Outdated rooms. Old kitchen. Too expensive for what you get. 

Business response:

Dear Mario, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the issues you encountered with the property conditions and facilities during your stay. Cleanliness and comfort are our top priorities, and we are actively working on improvements to our common areas and rooms. Your insights about the outdated kitchen and its value are important to us, and we will take them into consideration. We appreciate your input and hope you’ll consider staying with us again for a better experience. Sincerely,Hotel Management 

Frequently asked questions about Extended Stay America - Los Angeles - Valencia

How is Extended Stay America - Los Angeles - Valencia rated?

Extended Stay America - Los Angeles - Valencia has a 3.4 star rating with 2,609 reviews. 

When is Extended Stay America - Los Angeles - Valencia open?

Extended Stay America - Los Angeles - Valencia is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.