This profile has been claimed by the business owner or representative.
8880 Bartram Ave., Philadelphia, PA, 19153, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
We got there and had one bed and hide a bed no blankets for the hide a bed or seats no pillows I asked for some and did not get them no blankets kids had to sleep under seats never do it again
Business response:
First and foremost, we would like to offer you our apologies for the inconvenience you and your little ones experienced during your stay with us. We make every effort to be perfect, but sometimes we fall short. We hope you will consider giving us a chance in the future so we can provide you with the experience you should always expect from us. Sincerely, Hotel Management
The worst ever
Business response:
Rodolfo, thank you for choosing our hotel for your stay. We were disheartened to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience. Sincerely, Hotel Management
Overall the room felt dirty and the service was not good.
Business response:
Thank you for being our guest. We apologize for the inconvenience you had due to the cleanliness issue, and we have shared your feedback with our housekeeping team to be more diligent moving forward. It also felt disappointing to read that you were not with the service provided by our associates, and we apologize for the inconvenience caused to you. Your feedback is discussed with the front office team, and they been reminded that our primary goal is to provide outstanding customer care to our guests. We hope you will give u... read more
I checked in to your hotel, the room had an old bad smell, the was hair on the white blanket, we opened the sofa bed and the plastic side was up and it had a hole, my son lift it to see why it was upside down and the whole mattres was soiled with red substance: either blood or juices, i tried to call from the room to the front desk and the phone did not function. So i called the front desk with my cell told the lady the condition of the room and told her that we either got a better room or we could not use the room and witho... read more
Business response:
We are truly sorry for the cleanliness issue you experienced in both of your rooms and regret the inconvenience it caused. Our housekeeping staff takes pride in what they do daily and we also have processes in place to double check each room prior to occupancy by the next guest. We fell short in our processes and are reviewing them so that this does not happen again. We are very sorry and hope you will consider staying with us again so that we can make it up to you. Sincerely, Hotel Management
It was ok for a over night stay but would not be going back.
Business response:
Thank you for being our guest. We would like to offer our apologies for not living up to your expectations. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. It is never our intention to disappoint you in any way, and we hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management
I couldn’t check
Business response:
Khalil, thank you for choosing to stay at our hotel. Your experience is not representative of our usual performance, and we regret falling short of your expectations. We hope you will consider staying with us again as we would love to provide you with an excellent experience. Sincerely, Hotel Management
Worst hotel experience Cannot say how horrible this experience was. We were given a room that was all ready occupied, had to wait for a room to be cleaned. The room had it's window on the first floor, wide open with no screen, a towel holder missing, tp holder missing, drawers missing and falling apart, doors falling off hinges, lamp shade falling off, light bulb hanging out of socket, drapes falling off, closet missing doors. pool of water by toilet and sink. The manager was missing all weekend. Front desk staff less than c... read more
Business response:
Tracy, thank you for letting us know about your recent stay and the issues you experienced with your room. We only wish we could have addressed these issues while you were here so you didn't leave the hotel with a negative impression. Our housekeeping and engineering associates work hard to make sure all of our rooms are spotless and in good working order. We appreciate your feedback and will make the necessary adjustments to prevent this from happening in the future. We are sorry you were disappointed with your visit due to... read more
Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. has a 2.7 star rating with 2,596 reviews.
Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.