This profile has been claimed by the business owner or representative.
8880 Bartram Ave., Philadelphia, PA, 19153, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
It was all bad!
Business response:
Gary, thank you for being our guest. We are sorry you did not enjoy your stay, and we apologize for failing to live up to your expectations. Thank you also for your feedback, and we hope you will return so we can have an opportunity to provide you with a better experience. Sincerely, Hotel Management
We arrived around 9pm Friday evening, prior to ARMY/Navy. We were told that they had “overbooked” and did not have a Suite room, although I had already paid through Expedia a month earlier. Their remedy was to offer a 2nd room to accommodate our party of 5, at an additional cost of $200 a night. OR refund our money. I refused either and demanded they find a room which I had already paid. Eventually a manager “discovered” a spare room that had a couple sleepers and a queen bed. The room was dirty and looked like two roomed we... read more
Business response:
Please accept my apologies for the cleanliness issue you experienced during your stay at our hotel. We take great pride in the service, cleanliness, and maintenance of our hotel, and we are working with our housekeeping staff to make sure all procedures are being followed so this does not happen again. Thank you for your feedback, as it helps us get better. Sincerely, Hotel Management
Not much to like here. No airport shuttle in the weekend despite what the website says. They oversold the place and gave away my room. I only got a room because the two people in front of me left.
Business response:
We sincerely apologize for not being able to offer you a complimentary airport shuttle and for the problems you encountered with your room. We never want to disappoint our guests, and we assure you that corrective actions will be taken so that we can provide you with a much better experience going forward. We hope to have a chance to provide you with the stay you deserve on your next visit to the area. Sincerely, Hotel Management
Staffs are unprofessional, the property wasn't clean and many broken parts in the room. Very disappointed
Business response:
We apologize and regret the inconvenience you encountered in your room. Your feedback is of utmost importance so it has been discussed with our housekeeping and maintenance department in an effort to improve our service levels moving forward. We are very sorry our service levels did not meet your expectations. We will be working with the appropriate department managers to see where we fell short and to ensure it does not happen again. We hope you will give us a second chance to deliver the type of experience you should alway... read more
The staff is rude and unprofessional the rooms are filthy and bug infested
Business response:
Stacy, thank you for your review. We apologize for the difficulties you had with our staff. We have shared your feedback with the team so that we can provide a much better experience for our guests going forward. We are also sorry for the difficulties you faced in your room. We follow the most rigorous industry standards when it comes to the cleanliness and pest control of our hotel, so the room you occupied will be professionally inspected and treated as a precaution. Thank you also for being our guest, and we hope you will... read more
Very Bad Hotel! Horrible! Don't stay at this hotel. Not clean, they charge you almost $13 the parking per night. You heard the sounds of coming from every room. the taxes and fee they charge you is high comparing with other small hotels.
Business response:
Thank you for your recent stay. We were disappointed to read that you felt what you paid for the room did not support your accommodations and apologize for the cleanliness issues you encountered in your suite. Your feedback will be shared with our housekeeping team for review and action. We are also sorry for the inconvenience you had while finding the hotel and for your disappointment with the parking fees. We regret the noise issue you encountered. We wish we had the opportunity to address the problem while you were here a... read more
I am a disabled veteran. I booked this room with another veteran friend with intentions of celebrating her birthday and both of our recovery from life-threatening events. She had a terrible car accident 3 months ago, I had a stroke 3 weeks ago. When I arrived to the room there was a large pool of water in the kitchenette area. I called front desk manager, she came up promptly. She could determine where the water came from so her explanation was that cleaning staff spilled a solution and left it. Not very reassuring since I a... read more
Business response:
Alethia, thank you for being our guest. We are sorry for the housekeeping oversights you experienced in your room and for the inconvenience it caused. Your feedback has been discussed with the appropriate team to make sure this is never repeated. We also regret the difficulties you had due to the maintenance issues you encountered and that we were unable to resolve it to your satisfaction. We have asked our respective team to improve our accommodations moving forward. Please revisit us so we can make it up to you. Sincerely,... read more
Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. has a 2.7 star rating with 2,596 reviews.
Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.