Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave.'s cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave.

2.7
  • Hotels
  • Philadelphia, PA

About this business

HospitalityHotels

Location details

8880 Bartram Ave., Philadelphia, PA, 19153, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
2.72,596 reviews
Select a rating
Joachim's profile image
Joachim 
a year ago
April's profile image
April 
a year ago

The property was not clean, there was an odor in the hallway. We had to request a different room because there were filthy stains on the couch. Dust and spider webs on the lamp shades. There was food trash in the elevator, that was still there when we checked out. The second room we got the counter top had peeling burnt stains on the counter top, microwave was burnt inside and extremely small. Old towels and wash clothes. Very uncomfortable bed. The experience was so terrible that if we weren't there due to a family death we... read more

Business response:

Dear April, We deeply regret the distressing experience you encountered during your stay. Cleanliness and maintenance are paramount, and we apologize for the lapses in our standards. Your concerns regarding the property's condition, including stains, odors, and unclean common areas, are taken seriously, and we are addressing these issues immediately. We understand the impact this had on your stay, especially during a difficult time, and we sincerely apologize for any additional stress caused. Please know that your feedback i... read more

Whitney's profile image
Whitney 
a year ago

My family arrived around midnight to check in and let me say, if I could have stayed ANYWHERE else, I would have. I can't speak on the main area of the hotel but only because the room itself was absolutely disgusting. There was food remnants on the table, dirty sticky floors, and male *ahem* remnants on the bedskirt. We wore our shows at all times in the room - there was NO way we were doing barefeet in there. Actually the only clean part of the room was the linens or we would have slept in the car. The pull out sofa was a t... read more

Business response:

Dear Whitney, We sincerely apologize for the profoundly unsatisfactory experience you had during your recent stay with us. It is truly disheartening to hear about the cleanliness issues you encountered in your room. This is certainly not the standard we strive to uphold for our guests, and we understand the frustration and disappointment this must have caused you and your family. Your feedback is invaluable to us, and we are taking immediate action to address these concerns with our housekeeping team to prevent similar occur... read more

Tiffany's profile image
Tiffany 
a year ago
Tamika's profile image
Tamika 
a year ago

Stole my money They kept my $100 deposit 

Business response:

Dear Tamika, We apologize for any confusion regarding your deposit. The 100 deposit is an incidental damage fee, which is fully refundable. Typically, refunds are processed within two weeks after check-out. If you have not received your refund within this period, please feel free to reach out to us directly for assistance. We appreciate your understanding and patience.Sincerely,Hotel Management 

Jason's profile image
Jason 
a year ago

Did not feel like a safe area. No real transportation options and very limited dining options 

Business response:

Dear Jason, We sincerely apologize for any discomfort you felt regarding the safety of the area. Your peace of mind is paramount, and we regret if we fell short in providing that assurance. We understand your concerns about transportation and dining options and recognize the importance of these amenities for our guests. We are actively exploring ways to enhance these aspects of our service. Your feedback is invaluable as we strive to create a more enjoyable experience for our guests. We hope you will consider giving us anoth... read more

Martin's profile image
Martin 
a year ago

Was expecting more Pretty run down, smelled like grease and pot, got accosted in elevator by guests that were high as a kite. Was expecting more at $220 per night. 

Business response:

Dear Martin, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during your stay. The condition of the property, unpleasant odors, and encounters with other guests do not reflect the standard we strive to maintain. We understand your frustration, especially given the rate you paid. Your comments have been shared with our team to address these issues and improve our services. We are committed to ensuring a safe, clean, and comfortable environment for all our guests. We hope you might con... read more

Roselyn's profile image
Roselyn 
a year ago

False advertising and frankly gross. The positive: the linens were clean. The shower was hot. The questionable: everything was an extra charge: parking, WiFi. The misleading: listing says free breakfast, parking, dishes for suite. Breakfast is a few packaged muffins and cold coffee. Dishes didn’t exist for kitchen. First we were told they’d be delivered the next morning. Then they said they dig them up. Third day they said, “people steal them so they’re not offered” The worst: everything was sticky with a layer of grime on t... read more

Business response:

Roselyn, We deeply regret the inconvenience you encountered during your stay. It is concerning to hear about the discrepancies between what was advertised and your actual experience. Your feedback about the extra charges, the breakfast, and the cleanliness issues is invaluable and will be used to address these matters promptly. The behavior of our staff and the condition of the room do not meet our standards, and we are taking steps to ensure improvements are made. We apologize for the discomfort and frustration you experien... read more

Linda's profile image
Linda 
a year ago

Frequently asked questions about Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave.

How is Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. rated?

Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. has a 2.7 star rating with 2,596 reviews. 

When is Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. open?

Extended Stay America - Philadelphia - Airport - Bartram Ave. is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.