This profile has been claimed by the business owner or representative.
600 Center Pl. Dr., Rochester, NY, 14615, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Staff was polite. The hotel is a dump. There was dog feces in the hallway. The room door looked like it was attacked by a dog. The room floor was vinyl and sticky in spots. There were half-drank sodas in the fridge and the entire lobby and hallway smelled like marijuana and the front doors were difficult to open.
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing these concerns. It is clear that the conditions you encountered fell far short of what any guest should experience, and we sincerely apologize for the discomfort and frustration this caused. While your acknowledgment of the team’s courtesy is appreciated, the issues noted have been forwarded to the appropriate departments for urgent review so improvements can be made swiftly. The commitment to providing a cleaner, safer, and more dependable environment remains a priority, and a return visit ... read more
Terrible
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize that your stay did not meet your expectations and understand how disappointing this must have been. Your comments are important and will help us focus on improving both our accommodations and service for future guests. We regret any inconvenience you experienced and hope you will consider giving us another opportunity to provide a more comfortable and enjoyable visit that reflects the quality and care we strive to deliver. Sincerely, Hotel Management
Room was dirty and smell terrible just not good
Business response:
Dear Louise, Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize that your room did not meet expectations and that you encountered unpleasant odors, as we understand how this affected your stay. While some aspects of older properties can present challenges, your feedback highlights areas where we need to focus on enhancing cleanliness and maintenance standards. We appreciate your candid remarks, as they help us improve the overall experience for future guests. We hope you will consider giving us an... read more
The room was moisture on roof and it was not very clean. I didn’t sleep well because we listened the tv and the people in the others rooms. But the staff was kind.
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear your stay didn’t provide the comfort and rest you anticipated. What you described is unusual for our standards, and we’re addressing them with our team to ensure a better experience moving forward. On a brighter note, we are glad to know you felt well taken care of by our team, and we hope to have the chance to provide a much smoother visit next time. Sincerely, Hotel Management
Confusing lay out of buildings, no lobby this way signage anywhere. Park your car and good luck finding that same entrance door. Neither lamp worked in room which i reported 1st night. Nothing done our 2 night stay. Left with harsh fluorescent overheads. Refrigerator door either rusty or moldy didnt use it. The heat/AC unit whistled then sounded like a turbine. The bed was clean, comfortable. The bathroom clean, stocked. It was quiet enough.
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing such detailed impressions of your stay. We are grateful for your kind notes regarding the bed and restroom, and we are sorry that other aspects of the visit affected your comfort. Your observations on navigation, lighting, equipment, and overall ease of use are valuable and will be carefully reviewed as we work to refine the guest experience. We hope you will consider returning to provide a smoother, more welcoming visit. Sincerely, Hotel Management
The heater in the room didn’t work and the tv was out of signal even after I had an employee check both things for me .
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the challenges you encountered during your visit, particularly the issues with the climate control and television, despite the team’s efforts to assist you. We understand how frustrating this must have been, and we regret that your stay did not meet your expectations. Your comments have been passed along so we can address these matters promptly and strengthen our overall service. We appreciate you bringing this to our attention and hope you will cons... read more
The room was very clean and comfortable for my stay.
Business response:
Dear Guest, It is wonderful to hear that your room felt spotless and inviting during your visit. We’re glad you chose Extended Stay America and appreciate you sharing such positive feedback. Knowing you had a pleasant experience means a great deal to us, and we always aim to create that same comfort for every guest. We’d be delighted to welcome you back anytime your travels bring you to the area. Sincerely, Hotel Management
Tv did not work and when we asked staff for help they refused to send somwone to room to help. There was no bathtub in room. There was no breakfast. We had a room next to us that had their music on very loud till 2am having a party and staff again declined to help.
Business response:
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry for the difficulties you experienced during your stay. The challenges you described, including noise disturbance and a lack of support from our team, are deeply concerning and do not reflect the level of service we aim to provide. Your comments will be carefully reviewed so we can address these issues and enhance our guest experience. While we cannot change what occurred, we remain committed to improving and hope you might consider giving us... read more
Extended Stay America - Rochester - Greece has a 3.4 star rating with 2,256 reviews.
Extended Stay America - Rochester - Greece is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.