This profile has been claimed by the business owner or representative.
700 Commons Way, Rochester, NY, 14623, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
I reserved a king size bed .. was told on arrival there were no kings left .. no waste paper basket in room … Fire alarm went off 1:45 am .. called front desk .. phone dead … other than that the room was clean and sanitized..
Business response:
Dear Paul, Thank you for choosing us. It is good to know you were pleased with our clean room and had a pleasant time. However, we apologize that the requested room type was unavailable and regret any frustration and inconvenience caused. We do everything possible to honor requests; however, it is only sometimes possible, depending on our occupancy. Also, we regret the missing housekeeping spots you mentioned for the room and will discuss and ensure they are taken care of in the future. Also, we understand the disturbance ca... read more
The property was over booked.
Business response:
Dear David, We apologize for not honoring your reservation and for the frustrations you experienced due to not receiving the room you booked. We cannot speak on behalf of the agent who assisted with your reservation, but we are very sorry for the inconvenience. Your concern has been shared with the appropriate individuals, and we are following up to see where we can improve so future guests are not similarly impacted. Please be assured we will take appropriate action where necessary to serve you better in the future, and we ... read more
The property was not clean. Room portion was good for sure a cheap price but if only it was clean. Some woman was screaming how 4 people have died here either of over dose or etc. When I stayed someone actually did die, medical examiners and sheriffs surrounded the property. Overall, terrible experience because of the uncleanliness and unsafe area. The room was not clean, stains everywhere.
Business response:
Dear Arefina, Thank you for sharing your experience. Your feedback is very important to us, as it will assist us in improving our guest experience. We will take the necessary steps to ensure this does not occur in the future.Sincerely,Hotel Management
The room was clean. The staff was extremely friendly and helpful. The only issue I had was the weed smell in the hallway first thing in the morning and in the evening coming from the rooms! It’s suppose to be a smoke free property! Smoke free includes weed!
Business response:
Dear Leslie, On behalf of our team, we appreciate your choosing to stay with us and that you enjoyed our staff's thoughtful hospitality and attentive service. However, we are disappointed that we did not provide you with the flawless experience you deserve, and we sincerely apologize. We have discussed these concerns with our team and will use them to improve our guest experience. We hope you will revisit us and allow us to provide you with a more seamless stay.Sincerely,Hotel Management
some updates flooring, bedding looked dingy security exterior doors not working or latching
Business response:
Dear Edward, Thank you for choosing us for your recent stay. Please accept our apologies for not meeting your expectations with our accommodations. We will share these notes with the appropriate individuals to ensure a perfect visit for every guest. Thank you again for sharing, and we hope to see you soon. Sincerely,Hotel Management
I won't be staying there again It was not a good stay, the hotel was not clean. The workers were not helpful. They kept passing me off to another clerk just to check-in. My bathroom sink was clogged, they had no silverware. It was not a happy stay
Business response:
Dear Cynthia, Thank you for sharing your review. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring every guest receives the highest service and care. We hope you will consider giving us another chance to provide you with the stay you deserve.Sincerely,Hotel Management
Extended Stay America - Rochester - Henrietta has a 3.1 star rating with 2,176 reviews.
Extended Stay America - Rochester - Henrietta is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.