This profile has been claimed by the business owner or representative.
700 Commons Way, Rochester, NY, 14623, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
DO NOT STAY HERE. It is a death trap looking for a place to happen. The smoke/fire alarm was removed in our unit. The cord for the bed light was cut. The curtains were falling off the he wall. The chair was missing the the room as per pictures on web site photos. The alarm clock was broken. Got a contact high from the smell of weed at the front desk, and so much more. No ice in the building( you need to make your own in the fridge of the unit. As told by the front desk. No cups in room to get a drink of water. No amenities t... read more
Business response:
Dear Todd, thank you for being our guest. We apologize for these issues that impacted your stay. We never mean to disappoint our guests, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. Our top priority is to take care of our guests, so please be assured that we will follow up regarding these matters and take appropriate action to ensure a more wonderful experience for every guest entering our doors. We are grateful for your thoughts on this matter and your patience. We hope you will return so we can have an o... read more
No me gusto nada de echo muy mal servicio y atención al cliente cuando llegue después d Euán viaje de casi 7 horas me habían cancelado mi reserva y habían revendido mi estadía sin mi siquiera haberme notificado horrible la forma en que el personal tomó esto sin importarles nada yo viajaba con mi hija con discapacidad de verdad horrible .
Business response:
Dear Areadna, thank you for choosing our hotel and for taking the time to provide your feedback. It is disappointing to learn of the issues you experienced with our front desk during check-in. We will share your remarks with our team to ensure these concerns are not repeated. It was our pleasure accommodating you, and we hope you will give us another opportunity to provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management
Bad
Business response:
Dear Yi Peng, thank you for your comments about your recent stay. We are very disappointed that we did not meet your expectations. We would have welcomed the opportunity to address your concerns while you were still here. We hope we will have another chance to provide you with the excellent service and accommodations you should have experienced on this visit.Sincerely,Hotel Management
We were in a jam, Who knew there was a Rochester in Minnesota? It was 12:00 we got into Rochester and found out that our reservation we made was in Minnesota not in New York and extended stay had a room, only one left but it had a leaky faucet in the bathroom if that was okay with us we could have it. And 12:30 at night when you've been traveling all day we didn't really care we were grateful that they had the room.
Terrible! Walking in - dirty, bad smell, unmanned desk for 17 minutes because they were cleaning a room for a new customer at 10:30pm. When they returned, was told didn't have a room for us, even though we booked through hotels.com - They searched and found us a room - elevator and hallways disgustingly dirty. Went to go into room and heard others in the room! Tried to get another room, after 15 minutes of waiting/looking, we left to try to find another hotel to stay at. To be honest it was super annoying to not have a room ... read more
Business response:
Dear Melissa, thank you for posting a review. We are very sorry for the inconvenience you had with us. Please allow us to review the situation. Feedback such as yours helps us identify areas where we can improve. Please rest assured we have discussed your comments with our team members so we can provide you with a much more satisfying experience in the future.Sincerely,Hotel Management
"$30 Motel for only $175" We stay in Rochester 4 times a year so decided to try Extended Stay America Suites. Weird vib the second we pulled up. Three shady methed out girls hanging around the lobby door, first bad vib, no one at front desk at 3:30pm, finally a cleaning lady checked me in, strike 2. Got into room, 5 empty stinky milk jugs under sink (see pics) and left over can of jambalaya (see pics)? Strike 3. Bathroom in rough shape vent falling off wall along with shower curtain and broken chair in living room, strike 4.... read more
It’s extended stay but there was nothing in the room , plates spoons or anything. Room was non smoking and smelled like cigarettes, tub had a strong water leak.
Business response:
Dear Diana, thank you for reviewing our hotel. It is glad that you had a pleasant stay. However, we are sorry we missed meeting some of your expectations, and for the difficulties you experienced. It is not the kind of impression that we want our guests to have. Hence, your comments have been discussed with the concerned individuals to ensure we are consistent with our service delivery. We value your business and hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management
Extended Stay America - Rochester - Henrietta has a 3.1 star rating with 2,176 reviews.
Extended Stay America - Rochester - Henrietta is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.