This profile has been claimed by the business owner or representative.
700 Commons Way, Rochester, NY, 14623, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Great to have a fridge, microwave and a place to sit across from company and talk (kitchen desk/island).
Business response:
Rebecca, thank you for sharing your glowing review of Extended Stay America. It is a delight to know you liked your clean and well-equipped suite and that you were able to experience a relaxing stay. We invite you to revisit us on a future date. Sincerely, Hotel Management
Awful. Left the hotel. Dirty, bugs, cigarettes.
Business response:
It is disheartening to read about your stay. We apologize for the cleanliness issues that led to a disappointing experience. We will discuss this with our housekeeping team for their review and action. We hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future. Sincerely, Hotel Management
The rooms were very dirty, the appliances did not work, the staff is unfriendly
Business response:
Nataliya, thank you for taking the time to share your comments. We apologize for the cleanliness as well as maintenance issues in your suite and the behavior of our associates. We will discuss your concerns with the appropriate individuals to enhance our service and facilities. We would like to regain your trust and hope you will give us that chance in the future. Sincerely, Hotel Management
Amazing staff. I have to give them that. Excellent customer service. But the actual hotel is very poor. Very ran down. Elevators look like they were installed way back when. The halls of the hotel are sort of dark. Smells like cigarettes. They need a big time renovation.
Business response:
Richard, thank you for sharing your feedback with us. Although you were impressed with the level of service you received from our team, we are sorry you were unhappy with the overall condition of our hotel. We have taken note of the concerns you raised as we are continually striving to ensure a perfect visit for every guest. We will also utilize your comments about the smoke smell to enforce our no-smoking policy more effectively. We hope to serve you on a future date and regain your trust. Sincerely, Hotel Management
The hotel was close to a grocery store
Business response:
John, thank you for being our guest. We genuinely regret that you did not enjoy your stay, and we want to extend our apologies for not living up to your expectations. on a positive note, we are happy you were pleased our location worked well for you. We hope you will return so that we can have an opportunity to provide you with a better experience. Sincerely, Hotel Management
NO. DONT STAY HERE! The entire Hotel smelt of pot and tobacco. The pillow smelt like someone’s dirty head. The room was over all…. Icky. The Air conditioner didn’t work. I felt the need to wash my clothes as soon As I returned home. The “Breakfast” in the am was coffee and granola bars and you had to walk through cigarette smokers to get to it. The entire first floor (lobby area) stunk of smoke. I was disappointed to say the least. 142.00 and we couldn’t wait to get the hell out!
Business response:
Thank you for your recent review of your stay at our hotel. We were sorry to read your comments, and would like to start by offering you our apologies for any inconvenience caused to you. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and a responsive, friendly staff. After reading the details of your experience, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our team so these issues do not happen again. Thank you again for your candid feedback; without... read more
I already sent a survey in - do you not read them? AVOID THIS DUMP LIKE THE PLAGUE!!
Business response:
David, thank you for your review. We are disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything less than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to prove we are up to the task of delivering excellent service and accommodations. Sincerely, Hotel Management
Extended Stay America - Rochester - Henrietta has a 3.1 star rating with 2,176 reviews.
Extended Stay America - Rochester - Henrietta is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.