This profile has been claimed by the business owner or representative.
4395 Colonial Blvd, Fort Myers, FL, 33966, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
We have stayed here 4 or 5 times. Each time the stay is nicer. I can tell they are working hard to improve things each time we stay. We stay there because cost is low and I am very happy with what we get for the money.
Business response:
Thank you so much for your positive feedback, Wayne! Our staff will be thrilled to know that you noticed their hard work to deliver a clean and comfortable experience! We would love to welcome you back the next time you are in the area!
Business response:
We appreciate you for taking the time to review your stay with us, Stella. We hate to see that you did not enjoy your time with us, and apologize for any issues you encountered during your stay. We would love another chance to show you a much better experience the next time your travels bring you this way.
Can do better Roaches.- asked for pest control for 2 weeks Poor / No Water pressure AC/Heater intermittent
Business response:
Oh no! We are so disappointed to see that you experienced issues with pest sightings and maintenance problems during your time with us. Our staff works hard to address these types of issues as soon as they are made aware and we are terribly sorry to see that this did not happen for you, David. We can assure you that we will address this with our pest control provider and housekeeping team for proper action and resolve. We wish you all the best in your future travels.
The staff was not friendly. Everytime you went to the front desk you had to wait because there was no one there. The rooms were dirty and had roaches. There was no phone or iron in the room. The hotel itself was dirty. For the money i paid it was definitely not worth it will not be staying here again!
Business response:
Thank you for providing us with such essential feedback that will help us improve, Norberto. We hate to see that we fell short in delivering the high-quality of service that so many of our guests have grown to love. Your review highlights the areas that we can improve upon and we will make sure that we do just. Best wishes in your future travels.
Good location to the airport. There was no water pressure either at both sinks or in the shower. There was also no hot water. And when it rained, the window frame filled up with water and made its way to the floor- a lot of water.
Business response:
Hello Ron. Thank you for sharing your experience with us. We are happy to see that you enjoyed our location, but apologize for the issues that you experienced with the water pressure and temperature. We are always looking for ways to increase guest satisfaction and will use your feedback to aid in that. Thank you for allowing us to host you and we wish you all the best in your future travels.
Worse place ever to stay The room was horrible it was not clean the service was not good at. The sad part there was no one to tell once you check the window is close and you have to call a 800 number which on one answers will not recommend
Business response:
Thank you for your review, Verta. We can't tell you how disappointed we are to see that you experienced these issues and apologize for the impact that they had on your stay. We take cleanliness very seriously and we can assure you that we will address these concerns with our housekeeping and front desk team. We are so sorry that we failed to satisfy your expectations and hope that all your future travels are wonderful ones.
Very dirty. Bugs, bugs, bugs. When asked for clean towels, was told they only clean and change sheets or towels every 2 weeks. Had to stay as there was no other rooms and needed to be close by as I was purchasing a home in a nearby city. Would never suggest this location to anyone. It was so bad we checked out early and stayed in our vehicle. The water only trickled in our shower. Disgusting. Just a note that a 70 yr old and a 73 yr old, that has a disability stayed here.
Business response:
Thank you for your detailed and candid review, Linda. We can certainly understand your frustration regarding the issue you experienced with pest sightings. We work hard to rid all our properties of pests and can't tell you how disappointed we are to see that this was your encounter. Let me assure you that we will notify our pest control provider of your finding so that we can address it immediately. We apologize for any inconvenience that this caused and hope that your future travels are wonderful ones.
Terrible customer service.
Business response:
Hello Luz. Thank you for sharing your experience with us. We are so disappointed that you did not enjoy your time with us due to any issues that you had with the customer service. We will communicate these issues to our entire team so that we can improve in these areas for all our future guests.
Shower The most important things in a hotel is the bed and the shower. How is one supposed to take a shower with water dripping like that
Business response:
Hello Laarouzzi. We are so sorry that you experienced issues with the shower and hate to see that this impacted your visit. We will communicate with the proper channels in order to improve in this area for all our future guests.
Extended Stay America Select Suites - Fort Myers has a 2.7 star rating with 598 reviews.
Extended Stay America Select Suites - Fort Myers is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.