Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way

2.9
  • Hotels
  • Greensboro, NC

About this business

HospitalityHotels

Location details

4317 Big Tree Way, Greensboro, NC, 27409, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
2.91,661 reviews
Select a rating
David's profile image
David 
3 years ago

Roach on the ceiling, smoke & other smells Horrible experience 

Business response:

Dear David, please accept our apologies for not meeting your expectations during your visit. We want to reassure you we do everything possible to discourage the entrance of outside insects mentioned. Our pest control provider does service our hotel on a routine basis. However, we will address this with them to guarantee any future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are very grateful for your patience. Additionally, we have strict policies that prohibit smoking in some areas, so we appreciate you bring... read more

Anonymous's profile image
Anonymous 
3 years ago
Timothy's profile image
Timothy 
3 years ago

I was moved into 3 different rooms two of those rooms were INFESTED with fleas and the 3rd room toilet overflowed after one use … 

Business response:

Timothy, thank you for taking the time to evaluate your stay. We are sorry for the inconvenience you experienced during your time with us and apologize for the concerns you had with the rooms we assigned you earlier. Our pest control provider has been alerted, and we will take steps to ensure such issues do not happen in the future. We will also share your comments with our maintenance team regarding your outlined issues and immediately fix the problems. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstand... read more

Victoria's profile image
Victoria 
3 years ago

Horrible! Be aware! Be aware! Front desk lady asked if we wanted to see the room before she gave us room keys. Front desk stated that once ppl saw the room they canceled. Front desk showed us the room it was horrible! Smelled of smoke and carpet was nasty and dirty. Front desk asked us to call hotels.com to cancel. She was pleased with giving us a refund. 

Business response:

Victoria, we appreciate you choosing our hotel and for taking the time to share your concerns. We apologize for disappointing you and for the service concerns you encountered while here. We have followed up with our front desk and housekeeping teams to improve our performance in these areas. We understand your frustration and appreciate your patience in these matters. We hope we will have another chance to provide you with the excellent service and accommodations that you should have experienced on this visit. Sincerely, Hot... read more

Patricia's profile image
Patricia 
3 years ago

I did not like anything about this property. Unfortunately, it was the only thing available at the time. 

Business response:

Patricia, thank you for taking the time to post your feedback. Our goal is to provide an enjoyable experience for all our guests; therefore, we apologize for letting you down. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the outstanding service you should always receive when staying with us. Sincerely, Hotel Management 

Lance's profile image
Lance 
3 years ago

We got put in a room that was already booked. The refund either isnt going through, or its going through slowly. 

Business response:

Lance, thank you for your review. We sincerely apologize for the miscommunication that occurred on this particular visit, and we appreciate your patience and understanding. This incident has been discussed with our team so we can ensure this is not repeated in the future. Regarding your refund, please know that financial inquiries on reservations made through a third party, prepaid booking site, must be made through them, and we suggest you contact them directly. We hope you will consider this an isolated incident and allow ... read more

Jill's profile image
Jill 
4 years ago

The rooms were filthy - beds weren't even made. And the non-smoking rooms were so smoky that my throat was so soar when I woke up. And the staff were some of the rudest people I've ever encountered. 

Business response:

Jill, thank you for taking the time to write a review. We apologize for the service and cleanliness issues you encountered during your stay. We have shared your feedback with the appropriate individuals to prevent the concerns you experienced from occurring in the future. We hope that you will revisit the next time your travels bring you our way. Sincerely, Hotel Management 

Lawrence's profile image
Lawrence 
4 years ago

Don’t go there Dirty, and not ready did not stay there. I deserve a refund! 

Business response:

Lawrence, thank you for taking the time to review your stay. We are disappointed to hear about your experience, and we have brought this to our housekeeping team's attention. Our main priority is to provide spotless and relaxing accommodations for every guest; therefore, we sincerely apologize that this was not your experience. We would love to have you revisit so we can show you the perfect stay you deserve. Sincerely, Hotel Management 

Kimberly's profile image
Kimberly 
4 years ago

Business response:

Kimberly, thank you for staying with us. We never want our guests to leave unhappy, and from your rating, it is clear that we let you down. We are very sorry your stay did not live up to your expectations, and we hope you will give us another opportunity to regain your trust. Sincerely, Hotel Management 

Frequently asked questions about Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way

How is Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way rated?

Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way has a 2.9 star rating with 1,661 reviews. 

When is Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way open?

Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.