Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way

2.9
  • Hotels
  • Greensboro, NC

About this business

HospitalityHotels

Location details

4317 Big Tree Way, Greensboro, NC, 27409, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
2.91,661 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

This hotel is in a great location BUT the hotel was HORRIBLE! 

Business response:

Thank you for choosing to stay at our hotel. We're sorry you had an unsatisfactory experience, and we wish we would have had an opportunity to make this right for you while you were here so you could have enjoyed your visit. We value your feedback and hope you will give us the opportunity to host you again and provide you with the service you deserve. Sincerely, Hotel Management 

James's profile image
James 
6 years ago

Bed bugs The whole facility was nasty on top of that I was eaten alive by bed bugs 

Business response:

Dear James, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

I feel like they didn't care I went to close the blinds and the entire thing fell on me and hurt my shoulder 

Business response:

Thank you for being our guest. We are sorry for the incident you mentioned and regret the inconvenience caused. Be assured, your feedback has been shared with the appropriate team to fix this immediately. We hope you will consider a future stay as we would welcome the opportunity to regain your trust. Sincerely, Hotel Management 

Patricia's profile image
Patricia 
6 years ago

First of all 2 light fixtures out of order. Smoke detector hanging from ceiling. Towel bar missing. Smelled like cigarette smoke. It was clean, though. 

Business response:

Dear Patricia, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed. Sincerely, Hotel Management 

Ronald S.'s profile image
Ronald S. 
6 years ago

never stay It was a disgrace holes in doors, TV didn't work,bathroom dirty.A total crap hole. 

Business response:

Ronald, please accept our sincere apology for the difficulties you encountered with your room. Your review will be taken as a tool to ensure that all procedures within our housekeeping and maintenance departments are being followed. Our team's first priority is making sure that every guest has a comfortable stay, and this time we really missed the mark. We truly regret the inconvenience it caused. We hope you will reconsider and give us an opportunity to serve you in the near future. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

I reserved 3 rooms for 2 nights. Drove 12 hours to get there and they gave away our rooms. No explanation and didn't seem to care. 

Business response:

We appreciate you taking the time to provide feedback, and we are sorry our hotel was overbooked and unable to accommodate you. We offer no excuses for this mix-up, and we apologize for the inconvenience. We understand the frustration and truly hope you will offer us another opportunity to serve you. Sincerely, Hotel Management 

Ulysses's profile image
Ulysses 
6 years ago

Worst Hotel In The Entire World. Worst Stay I Ever Experienced In My Life. 

Business response:

Ulysses, we are disappointed to see that we did not live up to our typical standards, and we are truly sorry your stay was not to your expectation. We hope you will consider giving us another chance to prove we are up to the task of delivering excellent service and accommodations. Sincerely, Hotel Management 

Leslee's profile image
Leslee 
6 years ago

DANGER, DANGER!!! We checked in, dropped off our luggage and went straight to our entertainment venue. We arrived back at the room about 1am. There were parties, smoking marijuana, fighting and no parking due to so many teens and youth hanging out and racing in the parking lot. We went to the office to complain and the clerk said she was handling it (as she held a fire extinguisher in hand). We again tried to enter our room but were unable to. We asked for a refund and left the property. We will never return to this location... read more

Business response:

Leslee, thank you for taking the time to evaluate your stay. We are so sorry for the disturbances you had due to other guests at our property and the inconveniences it caused. To make sure this does not happen again, we are actively working with our staff to improve our guest experience. We appreciate your comments as they will only help us improve and hope you will give us another opportunity to provide you with the excellent experience you deserve. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

NOT FIT FOR A DOG!! DISGUSTING! Stopped for a quick few hours of sleep after driving hours. The girl at the desk was very sweet, however the first two rooms that she gave us, when I opened the door neither one had been cleaned up from the people that checked out in the morning. I open drawers and they were filthy dirty with mouse droppings in them the bathtub had mold in it & the walls were dirty, I could go on and on. There were people outside smoking crack pipes. My husband slept in the car as he was afraid to leave our tr... read more

Business response:

Dear Guest, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed. Sincerely, Hotel Management 

Frequently asked questions about Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way

How is Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way rated?

Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way has a 2.9 star rating with 1,661 reviews. 

When is Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way open?

Extended Stay America Select Suites - Greensboro - Wendover Ave. - Big Tree Way is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.