This profile has been claimed by the business owner or representative.
2526 Pavilion Pkwy., Tracy, CA, 95304, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Very poor housekeeping standards in general, very noticeable upon arrival. This is unfortunate, since property has more potential. The floors and hallways leading up to the room were not clean, very obvious that they have not been swept and vacuumed properly in several days. If they were, very poor job was done. Room was not properly cleaned prior to my check in, with food crumbs on the kitchen dinette counters and liquid stains on the small table. Chairs and carpets stained, very apparent that they had not been steam cleane... read more
Business response:
Thank you for your honest comments about your stay with us. We sincerely apologize for the housekeeping issues you encountered. We have procedures in place to inspect every room after it has been serviced. Unfortunately we missed something during this process, and for that we sincerely apologize. We are working with our housekeeping team to see where we failed and to make sure this isn't repeated. It's our goal to provide an excellent experience, and we hope you will give us another opportunity to prove this to you on your n... read more
Look again There was no hot water. Electrical outlets didn’t work. It took a long time for the room to get warm. There were utinsils in the kitchen. There were no extra blankets. No ‘do not disturb’ signs. I did get a quiet room, however.
Business response:
Please accept our sincere apology for the difficulties you encountered with your room. We appreciate you bringing these issues to our attention and assure you that corrective measures have been taken. Our team's first priority is making sure that every guest has a comfortable stay, and this time we really missed the mark. We truly regret the inconvenience it caused. We hope you will reconsider and give us an opportunity to serve you in the near future. Sincerely, Hotel Management
Horrible customer service and roaches in hotel I had roaches in my room. I took one to the front desk and they just said they would take a note and give to the manager. My heater caught fire. Smoked out my room. So no heater for two days I was there and they again said, "Please dont turn it back on and I will leave a note for the manager". I asked for a late check out with all of my inconveniences and they refused stating that hotels.com got the commission off my room, not them. Had I booked through their hotel they could of... read more
Business response:
Dear guest, thank you for being our guest and for sharing your valued feedback with us. We are so sorry for the unwelcomed visitors in your guest suite. We have regularly scheduled pest control treatments in place to prevent such occurrences and have inspected and treated your suite as a precaution. We also apologize for the maintenance issues and that this was not resolved to your satisfaction. It's clear we need to do better to respond to the needs of our guests and so sorry for your experience. Thank you for staying with ... read more
Great front desk. Hotel not so great. The service from the front desk was great. They only clean the room once a week. If you want fresh sheets your out of luck. I had never been to a hotel that this was their policy. They have no ice machine.
Business response:
Sharon, thank you for taking the time to post a review. We are very sorry as you were unhappy with our hotel policy and regret the inconvenience it caused. Please know, to respect the privacy of our guests staying for long periods of time, our housekeeping service is conducted on a weekly basis, although we are always happy to provide you this service at your request for a minimal fee. Also, we have a full-size refrigerator which includes ice trays for your convenience. Therefore we do not have ice machines on our property, ... read more
Used the free internet and got charged $4.99 for internet even though i got the free internet confirmation
Business response:
Saul, thank you for your review. We apologize for the inconvenience you had due to the additional charges. Please feel free to reach out to our front desk with your queries, and they will be happy to assist you. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect. Sincerely, Hotel Management
Stay was great until we were charged for something that was not permitted but was not advised or were told about any extra charges. I have never had this problem before and I want to be compensated
We got a smoking room... not sure why but it made me nauseous the entire night
Business response:
Taylor, please accept our sincere apologies for the smoke smell which impacted your stay. We have strict policies where we prohibit smoking in some areas so we appreciate you bringing this to our attention as we can address it appropriately. Thank you again for sharing your observations, and we hope you give us another opportunity to meet your expectations in the near future. Sincerely, Hotel Management
I didn’t like the extra fee upon checking in I thought that was a bit of an inconvenience but the location was in a quiet ai
Business response:
Thank you for choosing us. We are sorry to know you were unhappy with the incidental charges. On a positive note, we are glad you liked our calm atmosphere and had a relaxing stay with us. It is never our intention to disappoint you in any way, and we hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management
Good for one night, not staying again. I booked a pet friendly room for one night. The front desk staff was friendly, but the hotel was definitely dingy and dirty. We were initially given a room that was not ready - the beds were unmade, the trash from the people before was still in the room, and the bathroom was dirty. We were given a new room once I went back to the front desk. Our new room was “clean” in the sense it was ready for guests, but it was still dirty. There were mounds of dirt in the corners of the floor, espec... read more
Business response:
Gabrielle, thanks for being our guest. We sincerely apologize for not meeting your expectations with regard to your rooms while you were here and the inconvenience it caused to you. Your feedback regarding cleanliness is shared with our housekeeping team to take remedial steps ensuring no guests encounter the same moving forward. Also, your concern regarding our breakfast will be discussed with our Brand Leaders when updating our selections moving forward. Please consider giving us another chance to serve you better on your ... read more
Extended Stay America - Stockton - Tracy has a 3.6 star rating with 1,998 reviews.
Extended Stay America - Stockton - Tracy is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.