This profile has been claimed by the business owner or representative.
2526 Pavilion Pkwy., Tracy, CA, 95304, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Elevator broken, hotel smelled bad throughout and especially in room, felt dirty, room key didnt work, cheap breakfast, barely any shampoo, enough for a bald person, no conditioner, stained carpets, pretty sure front desk was asleep when I showed up to check in, hallways loud, all for a way over priced expense. Not worth it. Spend the extra 30 dollars and go to a nicer hotel.
Business response:
Dear Guest, thank you for choosing our hotel. We appreciate your feedback and are sorry your stay was not the pleasant experience you deserved. Your feedback has been shared with our team to ensure similar issues are not made in the future. We assure you we are working hard to improve, and we would be honored to have you stay with us again.Sincerely,Hotel Management
Roaches in bathroom
Business response:
Dear Lawanda, thank you for choosing us and for taking the time to leave your feedback. Please accept our apologies for not meeting your expectations during your visit. We want to reassure you we do everything possible to discourage the entrance of outside insects mentioned. Our pest control provider does service our hotel on a routine basis. However, we will address this with them to guarantee any future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are very grateful for your patience. We hope you will consider... read more
Booked a one bed room and was replaced for two bed room. Breakfast was verry limit. No ice machine?
Business response:
Dear Ricardo, thank you for being our guest. Please accept our apologies for not meeting your expectations regarding the room you requested. We understand your frustration, and we regret disappointing you. Also, we are sorry our selections at our complimentary grab-and-go breakfast didn't meet your expectations. We will certainly pass along your feedback to the appropriate team regarding food and beverage selections at our hotel. Being an extended stay hotel, our rooms have fully equipped kitchens with full-size refrigerator... read more
STAY SOMEWHERE ELSE!! Elevator did not work, the shower head was broken and did not work, shower water was Luke warm at best. Room was not clean correctly. I travel a lot and I’ve never had a room bad enough to write a review but this Hotel was terrible out dated dirty and they just to keep up with the repairs.
Business response:
Dear Troy, thank you for choosing us. We apologize for all the difficulties you had during your stay. Our maintenance team is addressing your concern on a priority basis. Also, our housekeeping staff works hard; therefore, we regret not catching the issues you described. We have shared your remarks and will use them as an opportunity to improve our services. We hope you will revisit the next time you are in the area to show you our commitment to exceptional hospitality. Sincerely,Hotel Management
A little hiccup The first room that I checked into had 3 roaches. One in the bathroom and 2 in the kitchen. the front desk changed me to the only other open room. I was much cleaner.
Business response:
Thank you for staying with us and sharing your comments. We are so sorry for the issues you outlined about your initial room, but we are glad our staff was attentive to your requests and gave you a much better room. We greatly appreciate you taking the time to let us know. It would be our pleasure to welcome you back the next time you return to the area. Sincerely, Hotel Management
Very dirty...@ check-in & then next morning @ check-out....trash on the floor throughout ...entrance...lobby...elevator.
Business response:
David, on behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future and to welcome you back again soon. Sincerely, Hotel Management
Room had bad smell. Lobby had very string smoke smell. Front desk was grecious to change the room late night.
Business response:
Shirish, please accept my sincere apologies for our hotel not living up to your expectations. Cleanliness is a top priority to all of our employees, and we do not take cleanliness issues lightly.We will address this matter with our Head of Housekeepingand with the department associates in order to ensure changes are made immediately to solve these problems. We hope you will consider giving us another opportunity to serve you in the future, and we do hope to welcome you back again soon. Safe travels. Sincerely, Hotel Manageme... read more
Extended Stay America - Stockton - Tracy has a 3.6 star rating with 1,998 reviews.
Extended Stay America - Stockton - Tracy is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.