This profile has been claimed by the business owner or representative.
1633 W. Innovation Way, Lehi, UT, 84043, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Does not work. We got this for our daughter for her birthday and has so far been such a let down. It wont connect to the app and the watch wont do anything without that.
Business response:
Hi Erica! We are so sorry to hear you are having issues with activating your device. We would like to look into this for you personally. We have reached out to you to help in any way we can.
Update: After a month of issues preventing me from messaging my own child and failed attempts at email and chatting, twice, with support and getting nowhere, I left poor reviews here and on Facebook. Support then reached out, and was amazing in helping to fix issues. When it works, Gabb has been great. Moral: if you truly need help with the service issues, bad reviews motivate the truly good people in support to actually help. If you're ok with that when the issues come, Gabb will work for you
Business response:
Hey Suzie, we are so sorry you are experiencing these issues and will do whatever we can to resolve them. We have reached out to you and hope to make things right for you and your family.
There has been a "known issue" with the Gabb Watch 3 not allowing to add a display name to primary contact... its popping up a "forbidden" message. Now, none of the guardians' texts or calls will go through at all. Also have had repeated factory reset issues, and least once a month since December 2023. I've messaged support and get the "we know and we are working on it" message for weeks now. 1/10, would not recommend! Not reliable.
Business response:
Hey Suzie, we are so sorry you are experiencing these issues and will do whatever we can to resolve them. We have reached out to you and hope to make things right for you and your family.
So far it's a drag
Business response:
Hi Jessica, we are so sorry for any issues you are experiencing with your Gabb device. We were unable to find your account with the info here, so please send us a DM on Facebook or Instagram so we can help you.
My daughter's watch hasn't worked for almost a month now, I've called I've emailed and no one is getting back to me. Terrible customer service when you have a problem.
Business response:
Heather, we are so sorry your daughter's watch has not worked for over a month and you haven't had luck contacting us. We have sent you a message and would love to help get this resolved and make things right!
Not dependable. Location tracking does not work. Customer support button does not work. Sometimes my child says they are unable to call when trying to get a hold of me. Would not reccommend for the purpose of knowing where your child is and being able to get ahold of them.
Business response:
Hi Mel, we are so sorry you are having issues with the location tracking and calling. We'd really like to help get those things resolved for you. We were unable to find your account with the info here, so please send us a DM on Facebook or Instagram and we can help!
Can't set up watches, purchased from gab directly. Support articles are a joke, support hours not that great
Business response:
Hi Jeremy, we are so sorry for the trouble setting up your watches. We have reached out to you to provide assistance.
Couldn't use the app, the Gabb watch 3 couldn't connect to the network. I did all the steps for set up and troubleshooting with customer support (who were very nice and gave $25 credit). Gabb did a factory network reset and it still didn't resolve the issue. Turns out other customers are having the same problem. I did get the watch free, but had to pay $50 for activation and $17.99/mo for noncontract service. I requested a refund and there's a $50 restock fee that was waived. So I'm out $25
Business response:
Hey Jody G! We apologize for the frustration you have experienced with your device and the App. Sadly, we are unable to find your account using the username posted here. If you could please DM us on Facebook or Instagram that would be great! We would love the chance to make things right!
It doesn't work at all! Nothing works!
Business response:
Hey Megs! We're so sorry to hear you're experiencing trouble with your Gabb device! We would love to look into this and help provide you with a reliable device however, we cannot find an account associated with this name. Would you please reach out to us through Facebook or Instagram Dm so we can make things right with you? Thank you!
Gabb has a 3.4 star rating with 4,954 reviews.
Gabb is closed now. It will open tomorrow at 7:00 a.m.