Glip by RingCentral's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Glip by RingCentral

3.1

About this business

3.16,232 reviews
Select a rating
Steve Georg's profile image
Steve Georg 
a year ago

Too much bad experience 

Business response:

Hey Steve, do you have any specific issues that we can help coordinate support with? Send us an email at review@ringcentral.com with your account details and more information, and we'll do what we can to help! 

Nader Chaudhary's profile image
Nader Chaudhary 
a year ago

The customer service provided by the agents is exceptionally poor. They aim to defraud you, thereby failing to guide you effectively. Their attempts to converse in professional terms, which are often inadequate and unhelpful, demonstrate a lack of professionalism. 

Business response:

Hi Nader, the Review Team would like to help. Do you need any additional assistance on an open case? Please email us at review@ringcentral.com with your account information and any applicable case information, and we'll take a look. Thank you. 

Craig Birchmeier's profile image
Craig Birchmeier 
a year ago

Absolute garbage app. I will get a call alert on my computer a full 30 seconds before the app will ring on my phone for me to answer it. It usually rings after they have already hung up or not at all. When it does happen to ring normally, it will say connecting and then not answer about one out of every 4 calls. Do not get yourself locked into a contract with this company. 

Business response:

Hey Craig, please contact our Support Team at your convenience here: https://support.ringcentral.com/contact-support.html. Thank you! 

melissa estrello's profile image
melissa estrello 
a year ago

Can't get my fax confirmation 

Business response:

Hey Melissa, please contact our Support Team at your convenience here: https://support.ringcentral.com/contact-support.html. You can also explore our helpful fax resources here: https://support.ringcentral.com/fax.html. We hope this helps! 

Aleksandar Dimov's profile image
Aleksandar Dimov 
a year ago

Not available for Macedonia! 

Business response:

Please contact our Support Team to continue this conversation at your convenience here: https://support.ringcentral.com/contact-support.html. 

Damian Perez's profile image
Damian Perez 
a year ago

This app sucks,you can't get a valid number anymore only good for meetings and works only half the time. 

Business response:

Damian, id you're still experiencing billing concerns please reach out vie email at review@ringcentral.com and include your account information and additional information on how we can assist. We'll do our best to get you connected to someone who can help! 

Stephen C's profile image
Stephen C 
a year ago

Low on features. Previously used 3CX at work and found it better than this. 

Business response:

Hey Stephen, the Review Team would love to understand your feedback better. Please email us at review@ringcentral.com so we can work together to improve your experience. We hope to hear back from you soon; thank you! 

Michael Amaniera's profile image
Michael Amaniera 
a year ago

I can not get anyone to help poet my number. It is over a month 

Business response:

Hey Michael, please email the Review Team at review@ringcentral.com so we can work with you to improve your experience. Thank you! 

terence mutsvanga's profile image
terence mutsvanga 
a year ago

Poor 

Business response:

Please email the Review Team at review@ringcentral.com so we can better understand your feedback and do our best to assist you in improving your experience. Thank you! 

Frequently asked questions about Glip by RingCentral

How is Glip by RingCentral rated?

Glip by RingCentral has a 3.1 star rating with 6,232 reviews. 

When is Glip by RingCentral open?

Glip by RingCentral is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.