La Quinta Inn & Suites Auburn's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

La Quinta Inn & Suites Auburn

4.2

About this business

Location details

225 6th St SE, Auburn, WA, 98002, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Tue12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Wed12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Thu12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Fri12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sat12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sun12:00 p.m. to 12:00 p.m.
4.24,275 reviews
Select a rating
sam's profile image
sam 
2 months ago

The whole experience was horrible from check in to check out . Rooms were dirty ,we found soda bottle s half full behind a chair. The nightstand by the bed was broken and the drawers wouldn't stay closed. Will never stay there again. I even checked out and lost 200 dollars and found another hotel 

Business response:

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m sorry to hear that you were disappointed with your stay. We always take guest concerns seriously and appreciate the opportunity to address issues when they are brought to our attention. During your stay, we received different concerns regarding your experience from different conversations, and we regret that we were not given the opportunity to fully understand and address these concerns while you were still with us. Our team is committed to providing a clean, comfort... read more

Heesuk's profile image
Heesuk 
2 months ago

Liked the coffee in the lobby with cookies available. Electricity cut off for many hours one night along with the elevator repair. Asked for compensation and was denied. 

Business response:

We apologize for any inconvenience caused by the scheduled power outage organized by the city to carry out repairs in the neighborhood. All our guests were notified in advance in case they wished to make alternative arrangements. 

Sharona Amsalem's profile image
Sharona Amsalem 
2 months ago

No hot water in the shower 

Business response:

Hi Sharona, Thank you for your feedback. We're sorry to hear you had difficulty with the shower during your stay. After you reported the issue, our maintenance team and I inspected the shower and confirmed that the hot water was working properly. On this shower, the handle must be turned fully to the left for the hot water to engage, and when we tested it, the water became very hot. We also called your room to offer to have our maintenance technician come up and demonstrate how the shower operates, but you declined the visit... read more

Stefanie's profile image
Stefanie 
3 months ago

Our stay was disappointing overall. The room had a strong odor that smelled like a combination of cigarette smoke and mildew, which was noticeable throughout our stay. The hotel only had one elevator, and it was extremely slow and made loud clanking noises that made it feel unreliable. I booked a King Suite Apartment, but the pullout couch was very uncomfortable, and there were not enough pillows or bedding provided. When we requested additional pillows and blankets, we were told there were no clean pillows available, and no... read more

Business response:

Thank you for sharing your review with our team. We will ensure the room receives a thorough inspection and service to eliminate the odor you detected. We apologize for the limited additional linens we have on hand and hope that more will be added to our inventory. We look forward to providing you with a better experience one day. 

Autumn's profile image
Autumn 
3 months ago

If you like the smell of stale cigarettes, offensive air fresher, and a room so run down and dirty it's covered in a layer of filth, then this place is for you! This is an indoor smokers hotel. The suites are big with a full kitchen. And they accept pets. But I didn't stick around. They sure let this place go. 

Business response:

Thank you for your review. As with most hotels, we have transitioned to being non-smoking in recent years. We apologize if you detected any residual odors from the past. We will have our cleaning team inspect the room for the issues you mentioned, and we hope to have another opportunity to make you happy. 

Emanuel's profile image
Emanuel 
4 months ago

The room was OK, but the breakfast it has limited choices. For sure I'll go to a different one next time. 

Business response:

We are glad you enjoyed a pleasant experience at our hotel in Auburn. We strive to offer our guests a well-prepared, delicious breakfast with a variety of options. Thank you for your feedback. 

Tamey's profile image
Tamey 
5 months ago

My room, 417, was on the back side of the hotel right next to the freeway. The road noise was horrific and sleep was almost impossible. My little 10 lb dog was having anxiety attacks most the night due to the noise. The coffee maker in the room was insufficient and was not one that could use the k-cups that we brought with us. The desk lamp has an electrical short in the wiring. Every time we tried to use it the strobing made us fear it was a fire hazard. As a person on a very strict diet, the high carb breakfast offerings w... read more

Business response:

We are always grateful for the feedback we receive from guests and will ensure that the issues you encountered in your room are resolved. We would love to provide you with a better experience in the future. 

Odalys's profile image
Odalys 
5 months ago

The room was a mess and had candy in the bed room . Bathroom was dirty 

Business response:

We sincerely apologize for the condition of the room. Our cleaning team will take steps to ensure that every space we assign to a guest is thoroughly inspected beforehand. We hope you will consider returning and give us another opportunity to provide you with a worry-free experience. 

Ricardo's profile image
Ricardo 
6 months ago

Frequently asked questions about La Quinta Inn & Suites Auburn

How is La Quinta Inn & Suites Auburn rated?

La Quinta Inn & Suites Auburn has a 4.2 star rating with 4,275 reviews. 

When is La Quinta Inn & Suites Auburn open?

La Quinta Inn & Suites Auburn is closed now. It will open at 12:00 p.m.