La Quinta Inn & Suites Auburn's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

La Quinta Inn & Suites Auburn

4.2

About this business

Location details

225 6th St SE, Auburn, WA, 98002, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Tue12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Wed12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Thu12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Fri12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sat12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sun12:00 p.m. to 12:00 p.m.
4.24,275 reviews
Select a rating
ANGELA MARIE's profile image
ANGELA MARIE 
8 months ago

Business response:

We are always interested in how we can better serve our guests. Thank you for the feedback you submitted. We hope you will reach out to our team with any concerns you have. 

JESSICA's profile image
JESSICA 
9 months ago

Business response:

We hope you will allow us another opportunity to provide a better experience in the future. We are grateful for your feedback. 

Jade's profile image
Jade 
10 months ago

Y 

Business response:

We hope to have another opportunity to share a better stay with you in the future. Please reach out to our team so we can make the necessary improvements to our services and ensure a perfect experience for you. 

kyle's profile image
kyle 
11 months ago

Worst place I've ever attempted to stay. If I could give them less stars I would. Was in WA recently for a family trip, checked in here on a Friday afternoon, lobby itself was decent, as was the front desk staff. Got to the room, and it was disgusting, smelled horrible, paint peeling, electrical wires exposed, just overall unacceptable. Couple that with the unsavory people wandering around inside and in the parking lot. Was gross and felt unsafe. Left immediately after check in because we had dinner plans with friends, retur... read more

Business response:

I looked into the circumstances of your reservation. You booked through a third-party provider and will need to contact them for any refund you may be eligible to receive. Our desk staff is happy to help address any issues if they are aware of a problem. We would have been delighted to place you in a more comfortable room to make you feel more at ease. Please get in touch with the management team if you require further assistance. 

Fiaapia's profile image
Fiaapia 
11 months ago

Business response:

Please accept our apologies for the less-than-satisfactory experience you had at our hotel. We hope you will reach out to our team so we can better understand the actions we can take to ensure a positive stay for you in the future. 

Jillian's profile image
Jillian 
11 months ago

I've stayed at this hotel several times and this was my worse experience. I often book a room and never had any issue, this time I decide to book a suite and it was funky smelling and moldy. The bathroom was dusty especially the towel rack. I have pictures of mold in the bathroom. I have pictures. 

Business response:

We apologize that your recent experience at our hotel did not meet your expectations. We would love the opportunity to provide you with a better stay in the future, one that aligns with the high standards you are accustomed to. We appreciate your feedback and are dedicated to making improvements. 

Vince's profile image
Vince 
a year ago

Originally booked a room with two queen beds. Upon checking was told they over booked those rooms and would put me in a room with a king and a hid-abed. We discovered our room did not have a hid-abed when we entered room. We went back down to lobby and were given a different room that did have a king and hid-abed. At midnight we received a call from the lobby saying they wanted us to move into a different room as a double queen room had opened up. I told the staff member my two sons were sleeping and we would not be changing... read more

Business response:

We sincerely apologize for the booking error. We regret reaching out to you at such a late hour. We will review the protocols that our team should follow, and we appreciate your patience regarding the room changes. I am confident that the staff was only trying to enhance your stay and make it more comfortable. 

Verified traveler's profile image
Verified traveler 
a year ago

Not to recommend (old Hotel, unfriendly staff) The room was dirty (hairs in the bathroom) and loud, the furniture old and in a bad condition. The staff was extremely unfriendly 

Kyle's profile image
Kyle 
a year ago

The lobby parking was tight, the lobby itself was hot and humid, the elevator was SLOW, we got our room key and when we entered our room someone else was in it. The new room we got was an ADA room and the shower wand wouldn’t stay put, there were holes in the wall and ceiling, light bulbs out and stains on the wall. It worked for sleeping but this was our first and last La Cinta stay. 

Frequently asked questions about La Quinta Inn & Suites Auburn

How is La Quinta Inn & Suites Auburn rated?

La Quinta Inn & Suites Auburn has a 4.2 star rating with 4,275 reviews. 

When is La Quinta Inn & Suites Auburn open?

La Quinta Inn & Suites Auburn is closed now. It will open at 12:00 p.m.