La Quinta Inn & Suites Auburn's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

La Quinta Inn & Suites Auburn

4.2

About this business

Location details

225 6th St SE, Auburn, WA, 98002, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Tue12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Wed12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Thu12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Fri12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sat12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sun12:00 p.m. to 12:00 p.m.
4.24,275 reviews
Select a rating
Antonio's profile image
Antonio 
4 years ago

I didn't stay again 

Business response:

Thank you for taking the time to review your stay with us, Antonio. I am sorry you will not return, and we hope you will share what we can do differently to have made your recent stay more comfortable. It is our goal to offer the best possible experience for our guests. 

DeeAnn's profile image
DeeAnn 
4 years ago

Check-in was good, the room was great, the breakfast was fine. The amount of bleach used daily to clean something in the lobby was horribly overwhelming, you could hardly breath there. If you can book a room on the FRONT side of the hotel you'll be fine, but if you happen to be on the back side (like we were) the noise of the freeway and the noise of the rainlway cars at 2:30 in the morning was absolutely horrible. 

Business response:

We are sorry you did not enjoy your visit to our hotel, DeeAnn. We strive in the current climate to keep our hotel sanitized and safe for all visitors. Our team is glad to provide white noise machines to offset the outside noises. We hope you have worry-free travels in the future and would love to provide a better stay for you moving forward. 

Bill's profile image
Bill 
4 years ago

Too noisy. Embarrassingly high cost. Sticky breakfast tables. Incomplete floor cleaning in room. 

Business response:

Bill, Please accept our apologies for the unsatisfactory visit you had to our hotel in Auburn. We want another opportunity to provide our usual excellent service to you in the future. 

Brandon's profile image
Brandon 
4 years ago

Front desk clerk was pretty rude. It took him five minutes to acknowledge me, then he takes care of someone else in the middle of taking care of me. I also paid for the 4th floor and asked him about it but he just ignored me and gave me 1st floor. Then in turn, told me my credit card was a prepaid card and they don’t accept them. And seemed to not understand that it was a credit card and repeatedly said they don’t accept prepaid cards. Check in took about 15 minutes. Not okay. 

Brad's profile image
Brad 
4 years ago

Extremely noisy. Felt like bed was literally on I18 

Business response:

Thank you for your feedback, Brad. We are always eager to hear that guests may have had issues during their visits. Our hotel is convenient to those visitors traveling in the area and offers easy on, easy off access to the highway. White noise machines will be available soon for those who need them, and we hope you will return to enjoy a more peaceful visit soon. 

Porshalynn's profile image
Porshalynn 
4 years ago

Terrible behavior from staff. Left sleeping in car I am extremely saddened at the lack of professionalism in the workforce of establishments like this. The customer service was atrocious to say the least the employees we encountered were extremely judgmental on mine and my husband's appearance he had just got off work and I had hair dye stained on my hands from doing my hair earlier that day. Whatever reason, this prompted said employees to come to the conclusion that my money wasn't good enough to stay at their establishmen... read more

Business response:

I am sorry that you feel this was your experience. We do not discriminate here. We do ask that you have an ID and valid credit or debit card upon check in. Due to the fact you had neither we were unable serve you. It was not personal just policy. We have refunded your money based on your cancellation policy from hotels.com. 

Arthur's profile image
Arthur 
4 years ago

Didn't know that they were going to charge enextra 50 dollar deposit 

Business response:

Arthur, thank you for staying with us in Auburn. During a guest’s stay, we require that a credit card be placed on file for any possible incidental charges. Pre-authorizations are released at check-out, and we hope your banking institution does not delay its release. The incidental requirement is a standard practice in the hotel industry, and we are sorry it surprised you during the registration process. We look forward to hosting you again when your travels bring you back our way. 

Leslie's profile image
Leslie 
4 years ago

There wasn’t one thing I liked about this property had to listen to a domestic dispute all night - infant crying- blood on curtains- broken toilet seat- toilet clogged & disgusting lamp shade - broken - some sort of gunk on the light bulb- want a refund 

Business response:

Leslie, Please accept my apologies for the condition of the room. We are happy to relocate our guests to a room that they are more comfortable with at any time. Please do not hesitate to contact the front desk when you suspect someone needs help or a situation is escalating. We are available 24-hours a day to defuse a situation and contact those guests. We hope you have safe travels in the future. 

Kevin's profile image
Kevin 
4 years ago

Business response:

Thank you, Kevin, for taking the time to rate our property. We would like to know what we can do in the future to ensure a more comfortable experience for you. 

Frequently asked questions about La Quinta Inn & Suites Auburn

How is La Quinta Inn & Suites Auburn rated?

La Quinta Inn & Suites Auburn has a 4.2 star rating with 4,275 reviews. 

When is La Quinta Inn & Suites Auburn open?

La Quinta Inn & Suites Auburn is closed now. It will open at 12:00 p.m.