LPI Inc.'s cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

LPI Inc.

3.8

About this business

Location details

506 Twin Oaks Dr, Johnson City, TN, 37601, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
3.81,563 reviews
Select a rating
Robbie M's profile image
Robbie M 
5 months ago

Horrific experience!! Nothing but issues since purchasing a hot tub!! First one deliver with smashed in panel and cover not adjusted correctly!! Problems for a yr! They finally sent us a new one and it arrived! The new one also has smashed panel and incorrect fitting cover!! Customer service is the WORST and you can not talk with anyone above one lady Misty who is NO help!! We are out over 18,000$ and basically told to bad!!!! Company has store in NY however company owner and manufacturer are in Tennessee!! They are snakes!!... read more

Business response:

***** has advocated on your behalf and management has approved a remake at no cost to you. We apologize for the experience so far, but are glad to correct it to your satisfaction. 

Cindi C's profile image
Cindi C 
6 months ago

WORST EXPERIENCE EVER with LPI HOT TUB!!!! Save your money....they have terrible quality, service, and leadership. My hot tub is only two months old and we have not been able to use it to due multiple issues, right from delivery!!! It was delivered with scratches all over the front panels, 6 had to be replaced, it had rusty water stains inside and then several non working parts. We have had several companies that they sent out to fix things and they remain unresolved, such as the auto refill which overflowed our yard after t... read more

Business response:

Our apologies for the frustrating experience; our records indicate the warranty matter was resolved on 04/30/2026. Accessories have been previously provided and a credit issued to your account. We stand by the warranty and are glad to have made this right. Please let us know if we can be of further assistance. 

Sam H's profile image
Sam H 
6 months ago

Bought their cold plunge less than a year ago have had to replace numerous parts. Customer service is horrible. Their product is absolute crap. Do not buy it. Worst company ever. All crap Chinese parts. 

Business response:

The labor warranty for your Cold Series purchase is 90 days. A replacement polar pack was shipped to you at no cost on 4/23/26. Though we are sorry to hear you are displeased with the experience, we remain ready to honor the warranty as written and assist in any way we can! 

Robert P's profile image
Robert P 
6 months ago

DO NOT buy from this company. I paid for my hot tub in Matthwes, NC on March 14th. They explained that it would be a couple of weeks in production and a couple of weeks for delivery. It shipped from their factory on 3/23/26. Only after making 5 calls to the place where I purchased it, did I get a call to schedule delivery. Unacceptable! They just need to close up shop if this is the best in customer service that they can provide. 

Business response:

The delivery appointment was scheduled four weeks after your purchase on 4/16/26, which does align with the quoted time frame. Our records indicate the spa was delivered on 04/23/2026. We hope you enjoy your G-10k! 

Gary A.'s profile image
Gary A. 
6 months ago

Don’t buy a hot tub if this company is the warranty company! This is a letter I just sent them: I am so unhappy with my warranty and the service from your company that I’m going to sell my hot tub that is four months old for half price. If you wanna make it up to me, find me a buyer. Charging me $100 for a warranty item service call and then not even having a fuse that I could buy from your employee doesn’t sit well with me. And then you wanna charge me $160 to come out and put the fuse in and the side panel back on. I don’t... read more

Business response:

We apologize for the frustrating experience. Unfortunately, we cannot control onsite inventory for third party technicians - we had shipped the full pump as indicated during the limited troubleshooting. We do adhere to the warranty as written. The tech bill was waived as a courtesy, though fuses fall under the warranty exclusion. 

Jon S's profile image
Jon S 
8 months ago

I bought a hot tub about 4 years ago from aqua living, aka “LPI” and I started having a leak even after I was told it was evaporation. Then the pump failed.. was told it was a fuse on the pump… there was no fuse on the pump. I replaced the pump with a better pump and this is all at my expense. Then I took off all the panels and so huge number of leaks and some were huge leaks.. so I started researching how to fix, bought all the proper supplies and equipment and literally replaced all the piping with proper fittings and the ... read more

Business response:

Unfortunately, with the information provided, we are unable to locate your account and order to review. There are fuses in the spa pack that would control the pump. We are always glad to honor the warranty as written and often go above and beyond. 

J. S.'s profile image
J. S. 
8 months ago

I bought a hot tub about 4 years ago from aqua living, aka “LPI” and I started having a leak even after I was told it was evaporation. Then the pump failed.. was told it was a fuse on the pump… there was no fuse on the pump. I replaced the pump with a better pump and this is all at my expense. Then I took off all the panels and so huge number of leaks and some were huge leaks.. so I started researching how to fix, bought all the proper supplies and equipment and literally replaced all the piping with proper fittings and the ... read more

Business response:

Unfortunately, with the information provided, we are unable to locate your account and order to review. There are fuses in the spa pack that would control the pump. We are always glad to honor the warranty as written and often go above and beyond. 

Beth P's profile image
Beth P 
8 months ago

I Absolutely do not recommend. I purchased my spa almost a year ago and I’ve been trying to get several important issues with it resolved since then. The majority of the staff I’ve spoken to is completely inept in regards to giving any accurate information. It’s taken 10 months to be able to speak to a technician. When I finally did, he didn’t even know what spa I owned. He hadn’t bothered to look up the serial number and was giving me information about an entirely different model. I now have to wait up to 72 MORE hours to s... read more

David D's profile image
David D 
9 months ago

DO NOT RECOMMEND LPI TO purchase a HOT TUB FROM. Side panel damaged and multiple calls and even going to Plant to get it resolved. Here it is 2026 and still NOTHING.THEY WILL not stand BEHIND WARRANTY. THEY just keep blowing us off.. I would never ever recommend them. 

Business response:

Our apologies for the delay in resolution; our records indicate that all concerns were resolved during a service visit by our technician on 1/15/16. Please let us know if we can further assist! 

Frequently asked questions about LPI Inc.

How is LPI Inc. rated?

LPI Inc. has a 3.8 star rating with 1,563 reviews. 

When is LPI Inc. open?

LPI Inc. is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.