This profile has been claimed by the business owner or representative.
1550 Digital Dr, Lehi, UT, 84043, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Hello, I was contacted by Lumio that I could get solar for no cost, I new there had to be a cost. I did set up appointment. (2) young gentlemen came by and performed a very good presentation. I had to sign documents to move on with presentation, I really did not have time to read them thoroughly but I signed. When I went back to work, I bragged about what I was going to do, go solar. My quote was kind of high...45k for 19 panels. My co-worker was interested too, he received a quote from Lumio via zoom. His quote was 20 panel... read more
Business response:
*****, we regret that you have experienced unprofessional behavior during this process. Lumio does not condone this type of behavior. Our customer care team has reached out and provided an update for your account. Please continue working with them to figure out what option is best for you and your needs. Thank you.
Worst company EVER. From the very start of someone knocking on my door and me telling them no thank you to now 3 months after having the solar panels installed they still don't work and now I am paying TWICE for my electric. If you can go with ANY OTHER company, do NOT use Lumio.
Business response:
Hi *******, we appreciate your review because it gives us the feedback we need to train our representatives and become a better company. Our customer care team has reached out to help resolve your issues. It looks like a service appointment is currently scheduled for a follow-up on 11/09. Please reach out and work with them so we can get your system up and running.
Although we have a no soliciting sign displayed the sales rep ignored this and rang the doorbell. THEN, when I politely said we were not interested he proceeded to argue with me about it. We will NEVER give this company our business.
Business response:
Hi ****, we appreciate you sharing this with us and are actively working to ensure our employees represent themselves and Lumio appropriately. If you have additional details that would help us track down the specific representatives you've dealt with so we can investigate further, please email ***************************************
We started this in march and its oct 24th and we still arent up and running. We were told we would be up and running by middle of June.we have been lied to from the start and we are paying for the panels and electric which we were told no payment until we were done. Another lie. If you are thinking about solar do not use Lumio go with someone locally. We cant even get a answer on when we are going to be up and running. And dont answer my review with a We are working on it because thats a lie too. STAY AWAY from Lumio.We paid... read more
Business response:
******, we regret that you have experienced a delay in getting your system fully functional. Our customer care team has reached out and provided an update for your account. We see you got PTO, power to operate, today. We also know that our loan reimbursement process has been explained to you. Please continue working with our team to fully resolve your concerns. Thank you.
They took over Titan and since my system was supposedly activated I have this down $3000 worth of electric bills so far no one calls us back we have sent multiple emails spoken to a lady four times he says that she doesnt remember speaking to us this was the worst thing Ive ever done
Business response:
Hi *****, we are sorry about the misunderstanding, but Lumio did not acquire Titan. That could be the reason we cannot find your customer information or been able to assist you.
Avoid doing business with this company. Their customer service is horrible. I have been waiting since June 19th to have the issue with my solar panels resolved. 27 panels were installed March of this year. After numerous phone calls 26 were finally able to draw and ************* energy. In August a service man came out to fix the last panel that was not working. He didn't complete the job because he stated he didn't have a ladder tall enough to reach the panel. It was suggested my wife go to the nearest home center and rent ... read more
Business response:
***, an account manager has been in contact with you to address your concerns. We understand the issue has been resolved. Please continue working with them to get your system fully operational.
A rep guy for Lumio came directly to my door claiming to be working with my energy provider Dominion Energy. I told him repeatedly to leave and pointed at the large no trespassing and no soliciting sign right by the ring doorbell. He continued to argue saying he wasn't selling anything (not true) while I repeatedly told him to leave and that the sign applied to him. This company is using some very shady and misleading sales tactics to prey on unsuspecting home owners.
Business response:
Hi ****, thank you for bringing this to our attention. We are committed to providing the best experience for homeownersand this kind of behavior is the opposite. Unfortunately, the details here are limited in helping us identify these individuals. If you have any additional details that *** help us, please email ****************************************
Should be a negative star They promise everything to get you to buy their very expensive panels. They were installed on my roof after 6 months. Then another 4 months still not on. They told me the loan would be assumed by the new owner if I were to sell. They told me I wouldnt have any payments until they were up and runninglies if already made 3payments and still not running. I am under contract to sell my house and that loan is not assumed. Im out $60,000 for absolutely nothing. They should be ashamed of themselves. I woul... read more
Business response:
Hi ****, thanks for reaching out. Lumio values your feedback and we have provided it to your sales representative's manager for additional training. Unfortunately, you will need to look at the terms of your loan to determine if it was a secured loan or unsecured loan to know what your options are going forward. If you have any other questions or concerns regarding your system or the transfer of it to new owners, please reach our to our customer care team at ****************************************
*********************, a local ********** ** rep, came to my house twice in one day claiming that hes not soliciting any information and that he just wants to set up a demonstration. He did all this despite the large sign by my doorbell saying no soliciting of any kind. I told him we werent interested and he came back a second time hours later. Best practices when youre a door to door salesman is to at least take note of the houses that refused you once and not reapproach. I dont know what is so hard about respecting homeown... read more
Business response:
Hi *******, thank you for bringing this to our attention. We are committed to providing the best experience for homeownersand this kind of behavior is the opposite and honestly unacceptable. We will be looking into this.
Lumio has a 3.3 star rating with 1,438 reviews.
Lumio is closed now. It will open at 8:00 a.m.