This profile has been claimed by the business owner or representative.
39 Brighton Ave, Allston, MA, 02134, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Very bad maintenance. many issues with water, heat and laundry room. It was a mistake when I moved in. Also the emergency phone number very rude. squeaky floorboard which makes so crazy noise underside. You can pay the same amount for better place. I thought the place is very convenient when I rented, but I ended up having too many issues!
Very bad maintenance. many issues with water, heat and laundry room. It was a mistake when I moved in. Also the emergency phone number very rude. squeaky floorboard which makes so crazy noise underside. You can pay the same amount for better place. I thought the place is very convenient when I rented, but I ended up having too many issues!
I had a great experience so far, I had a great agent, Dimos, whom was very helpful every step of the way! i recently moved from kentucky and only had one week to choose an apartment, while other companies were not able to work with me, Dimos went above and beyond to make sure that everything was all set for my move and that I was comfortable during the process!
this company is awful. they pressured me to sign one whole month earlier than my original plan and when i asked for convenience to give me the keys two days earlier in weekend instead of middle of the week ( the unit is empty for months ago ) they told me i have to pay.
this company is awful. they pressured me to sign one whole month earlier than my original plan and when i asked for convenience to give me the keys two days earlier in weekend instead of middle of the week ( the unit is empty for months ago ) they told me i have to pay.
This company is awful. I moved to my complex in July and it was under different owners. Within a week the Hamilton Company took over. I let both companies know of the problems I had in my unit...plumbing being one of them. Neither company took care of my plumbing issues and the day I moved in I went to grab a sandwich and run to Target. Come to find out, a leak that was coming from my apartment tripped the fire alarm and the fire department had to come into my apartment. I am okay with that for safety reasons, what I am not ... read more
Business response:
Keelin, I believe we had spoken yesterday afternoon regarding the notice you received. Unfortunately, the property coordinator for your building had fallen ill, suddenly, and was unable to reach out to you earlier. A formal apology letter has been sent out for the software error which you should receive shortly. I also spoke with our maintenance staff who remembered speaking with you regarding the leak and the lock issues: We were made aware of the fire alarm being tripped due to a leak the panel by our night servic... read more
My review is for the maintenance team, specifically Dorsey. He is always very responsive to repair any request with a smile on his face and a positive attitude.
Hector, the maintenance superintendent, installed my a/c unit and did a wonderful job! He's always amazing and we feel very lucky to have him!
Probably the worst renting experience I ever had. Their property team are the worst, unprofessional, very rude, and inconsiderate. They don't answer phone calls, respond promptly to emails and send you eviction letters even though rent was paid on time. Don't give them any of your money, Do Not Rent here!!!!!
The Hamilton Company has a 1.7 star rating with 458 reviews.
The Hamilton Company is closed now. It will open on Monday at 8:30 a.m.