Vandergriff Toyota's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Vandergriff Toyota

4.3

About this business

Location details

1000 W. I-20, Arlington, TX, 76017, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 9:00 p.m.
SunClosed
4.313,429 reviews
Select a rating
2020 TOYOTA CAMRY XSE Owner's profile image
2020 TOYOTA CAMRY XSE Owner 
4 years ago

Very poor customer service. I had a scheduled appointment at 12:15 for a 30k mile service (oil change, tire rotation) this is an hours worth of work at the most. I didn't walk out of this establishment until 4:15pm. I sat there for 4 hours with no updates or given any inclination as to when my car would be done. Finally I walked up to the service area and at 3:30 I saw the car being put on the lift. It took them 45 min to do the service and naturally they charged me for an hours worth of work. DO NOT RECOMMEND. 

Business response:

Thanks for the feedback. We apologize if we were not transparent in regards to your service work as we strive for honesty. We want to address your questions/concerns, please contact Mike Book at mbook@vtaig.com to discuss the situation further. 

Noel A.'s profile image
Noel A. 
4 years ago

They would not change my oil cause the car did not have enough mileage but the months where excited plus they screwed up one of my highlander rims when doing the tire rotation now I got to go back and get a replacement 

Business response:

Noel, we apologize if there was an error on our part for our vehicle. It sounds like we have found a solution for you but if you have any further questions about the situation, please contact Mike Book at mbook@vtaig.com. Thank you. 

2015 TOYOTA HIGHLANDER LE/LE PLUS Owner's profile image
2015 TOYOTA HIGHLANDER LE/LE PLUS Owner 
4 years ago

I waited 5 hours for an oil change and tire rotation. And they made me a liar. I didn't get locknuts from the last service, so I asked them to pick them up today. And after it was all over, I found out that the wheel lock was gone, and I complained to them. They removed all wheel locks and locknuts from my car. So when I protested, they told me to buy a new one because my car had never been there. I was shocked and just walked out. There was nothing more I could do. 

Business response:

We take accusations of stealing are taken very seriously. We would like to gather all the details of this situation, Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com at your earliest convenience. 

2022 TOYOTA CAMRY LE Owner's profile image
2022 TOYOTA CAMRY LE Owner 
4 years ago

Sat there for 2 hours and was told my car was fine. Drove it the hour home and the ac went out. Took it to Stewart Toyota and they found the leak in the AC system in 10 minutes and fixed it for me. 

Business response:

Thanks for the feedback. We apologize if we missed a diagnosis on your vehicle. Please let us know what we can do to help or answer any questions/concerns. Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com at your earliest convenience. 

2021 TOYOTA TUNDRA CREWMAX SR5 Owner's profile image
2021 TOYOTA TUNDRA CREWMAX SR5 Owner 
4 years ago

The website wasnt working properly so it was hard to set the appointment. When I arrived they didnt appear to be ready. They tried to upsell me a $45 dollar battery service (Two felt washers and terminal spray) and the oil change took over 3 hours. The tires were not properly inflated and the truck was not washed. 

Business response:

Thank you for the feedback. We apologize if you feel there was some issues related to your service visit. We want to address your concerns and find a solution for you. Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com to discuss the situation further. 

2018 TOYOTA CAMRY XSE Owner's profile image
2018 TOYOTA CAMRY XSE Owner 
4 years ago

I called to make an appointment to take in my car for a check up due to a recall. Edgar told me I could take it in on Friday at 10 what surprised me he did not ask for my name or number or any identifying info. So i take it in and they said well you dont have an appointment, you can leave it here and we will see it when we can so we will call you in 4 to 5 hours or you can come back once you set up an appointment. I left it since i had a ride with me. We stopped for lunch a few blocks down and I wasnt even finished eating wh... read more

Business response:

Thank you for sharing your concern. We make every attempt to be transparent and honest in our business dealings and we can guarantee that your inspection was accurate and truthful. The supply chain constraints have also led to our manufacturers OEM parts being delayed which we are hopefully transparent about that status. We want to address your concerns and any questions you may have. Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com at your earliest convenience. 

2005 LEXUS ES 330 Owner's profile image
2005 LEXUS ES 330 Owner 
4 years ago

Didn't top off the fluids which is included in the 5000 mile service. 

Business response:

Thank you for taking the time to bring this negative experience to our attention. It is discouraging to hear that you had anything less than a stellar experience. Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com to discuss the situation further. 

2017 TOYOTA RAV4 LIMITED/SE/PLATINUM Owner's profile image
2017 TOYOTA RAV4 LIMITED/SE/PLATINUM Owner 
4 years ago

there is still loud noise whenever the car is reversed 

Business response:

We appreciate that you trust us enough to work on your vehicle. We can understand that this must be frustrating. Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com to discuss the situation further. 

2017 TOYOTA TUNDRA CREWMAX LIMITED Owner's profile image
2017 TOYOTA TUNDRA CREWMAX LIMITED Owner 
4 years ago

The technician didnt tighten the screw to the oil pan and the oil leak in my garage. When they did change the oil they left oily hand prints on the exterior of my truck . My experience hasnt been a good one. 

Business response:

Thank you for bringing this to our attention. Our team prides ourselves on providing professional and customer-focused service and we're sorry you didn't receive that. Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com to discuss the situation further. 

Frequently asked questions about Vandergriff Toyota

How is Vandergriff Toyota rated?

Vandergriff Toyota has a 4.3 star rating with 13,429 reviews. 

When is Vandergriff Toyota open?

Vandergriff Toyota is open now. It will close at 9:00 p.m.