This profile has been claimed by the business owner or representative.
11825 N Pennsylvania St, Carmel, IN, 46032, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
They are thieves: uncooperative, disorganized, unhelpful, liars. We had a policy active for many years. In January 2018 we made our quarterly payment by direct transfer from our bank. They claimed they never received it, but took months to tell us. While we investigated, we made another quarterly payment. They said they never received that one, either, then cancelled our policy. We did everything they asked to show that BOTH of the payments had been sent & cleared our bank account, but they still refused to reinstate the pol... read more
Business response:
Hi Michael, I apologize for what sounds like a very confusing and frustrating process. We'd like to discuss this further with you. Would you be willing to contact us in a private message and provide some contact info (policy info/preferred method of contact) so we can reach out to you?
Contacting Washington National is impossible. Why have phone numbers that no one answers? Why have a website that does not help anyone contact you? I even requested and agent to contact on their form, would not submit. I tried messenger, failed. If you sell a product, have customer service to back it.
Business response:
Hi Deb. Thank you for contacting us about this issue. Would you be willing to send us a private message with your policy number and a contact number so we can get this to our team for handling? Thank you!
Give decent customer service. The hundreds of pages of paperwork I am asked to supply for my parents' life insurance policies is ridiculous. My dad's other policies required none of this. Furthermore, the customer service rep is not based in a United States Washington National office and reads from a script. I think this company may be as fraudulent as the agent who sold this to my parents. He is now in prison.
Business response:
Hi Mary, thank you for reaching out. I just wanted to address here that we've been in contact with you regarding your complaint. Please don't hesitate to reach out to us if you have additional concerns. Thank you!
Be there when there is a concern just like you are there every month to collect the premium payment.
Business response:
HI Van, I'm sorry to hear that you've had an unfavorable experience with Washington National. We'd love to discuss this further, would you be willing to send us a message with some additional details so we can send this to our team?
When you need the company the most they make you jump through hoops and make it almost impossible to get paid on a claim. They still didn’t pay out my claim correctly. Forget trying to talk to anyone, they make that almost impossible too. I filled out all the forms to have my son removed from my policies because he was no longer covered due to his age but of course they were still taking the same premium out of my check. I called to try to get that taken care of and everything has to be requested by fax or mail then it is 15... read more
Business response:
Hi Christy, I'm sorry to hear you are frustrated. Would you be willing to send us a private message so we can more directly follow up with you? Thank you
Clarity. This company needs to better communicate with their customers. Sending information through the mail informing customers about a pending problem is not very effective; especially since there are other ways of communicating with their customers such as email or just picking up the phone calling them. I too do not feel confident with this company.
Business response:
Hi Patricia, I'm sorry to hear you are frustrated with our communication plan. I see you have also sent us a private message so we can additionally and more directly follow up with you. Thank you, we will be in touch shortly.
They never receive papers you send them. Always send papers certified mail with signature receipt. Then they lie to you, then they don't pay.
Business response:
Hi Emily, thank you for reaching out with your complaint, we'd like to discuss further with you. Would you be willing to send us a message with some additional detail so we can escalate to our team for handling?
Both my Cancer Policy and Policy for broken bones has responded to my needs.
Business response:
Hi Nancy, we're so pleased to hear you're satisfied with your policies.
You are dishonest and do not stand behind your product. You have caused undue stress beyond what was necessary when I have provided everything you requested; yet you denied the proof of the doctors and his family had any knowledge about the cancer my husband was diagnosed with less than a year later. I have begun an appeal and will contact the Texas Insurance Commission to report your lack of cooperation. The policy number is 303628625, claim number 317137. I have contacted your representative, Skip Francisco, to file an app... read more
Business response:
Hi Teresa, We've attempted to reach out numerous times to the number provided and on file and we have been unable to reach you. Unfortunately, the number seems to ring one time, then go straight to no dial tone and we are thus unable to leave a message. Would you please follow up in the private messages and provide an alternate way to contact you? Thank you.
Washington National Insurance has a 2 star rating with 518 reviews.
Washington National Insurance is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.