This profile has been claimed by the business owner or representative.
9655 Maroon Circle, Englewood, CO, 80112, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Do not charge someone a whole year later., that supposedly had your machine for 2 months, but I sent it back unopened!! So obviously I didn't use. I'm so puzzled that I dont hear one word for a year and then get a bill!! Ridiculous
Business response:
Hello Tina, we appreciate your feedback. We would like the opportunity to follow up with you and assist with resolving your concerns. Please contact us at patientsupport@zynex.com or call 800-495-6670. Our hours of operation are Monday through Friday from 6a-6p MT. We look forward to helping you.
I haven't talked to a person yet. When I tried to call back, after missing a call , a recording said Number cannot be completed as dialed , after trying a few times I still couldn't get anyone.
Business response:
Hello Sandra, we appreciate your feedback. We would like the opportunity to follow up with you and assist with resolving your concerns. Please contact us at patientsupport@zynex.com or call 800-495-6670. Our hours of operation are Monday through Friday from 6a-6p MT. We look forward to helping you.
A representative called me the same day to get my information in order to set up my account for quick delivery
Business response:
Hi, Tammy. Thanks for taking the time to share your positive experience. We truly appreciate it!
Jamás enviaron el equipo, ni al hospital ni a mi persona. Quedaron en llamar y tampoco lo hicieron y tampoco a la terapeuta que hizo el contacto.
Business response:
Gracias por tu mensaje. Puede comunicarse con nosotros al 800-495-6670 6a-6p MT o en patientupport@zynex.com. Saludos.
Tell people that they are renting the unit up front. I was told I could return the unit at no cost to me after I tried it out. I did so and was told I owed $50 for rental fees. This is very poor customer service and to me is deceptive. Since I run a medical clinic that offers these to our patients I will be looking into an alternative source rather than Zynex to give to the patients.
Business response:
Hello Edward, we appreciate your feedback. We would like the opportunity to follow up with you and assist with resolving your concerns. Please contact us at patientsupport@zynex.com or call 800-495-6670. Our hours of operation are Monday through Friday from 6a-6p MT. We look forward to helping you.
Be upfront about your costs.
Business response:
Hello Robert, we appreciate your feedback. We would like the opportunity to follow up with you and assist with resolving your concerns. Please contact us at patientsupport@zynex.com or call 800-495-6670. Our hours of operation are Monday through Friday from 6a-6p MT. We look forward to helping you.
Zynex billed me for an equipment and then billed Medicare and recovered all the money that I paid to them directly, but have not returned my money for almost a year. I am going to file a complaint with Medicare
Business response:
Hello Olga, we appreciate your feedback. We would like the opportunity to follow up with you and assist with resolving your concerns. Please contact us at patientsupport@zynex.com or call 800-495-6670. Our hours of operation are Monday through Friday from 6a-6p MT. We look forward to helping you.
I'm not there to sit on the lobby when my appointment is at a certain time. I'm not going to take a urine test everytime I get there. One way or the other, I will do everything I can to have it shut down. I will not be back there again
Business response:
Hello Leonard, we appreciate your feedback. We would like the opportunity to follow up with you and assist with resolving your concerns. Please contact us at patientsupport@zynex.com or call 800-495-6670. Our hours of operation are Monday through Friday from 6a-6p MT. We look forward to helping you.
My rating was due to billing. When I received my Tens machine I was told I would receive monthly orders of supplies. I told them to send what ever insurance would pay and nothing more . For over a year I received supplies and never received an invoice for any of it . Now a year latter I received a bill for $300.00 plus dollars. I called and talked to a gentleman who was patronizing and said yes my bill was correct.This is not the way to do business. If I have an outstanding balance send me and invoice immediately, not a y... read more
Zynex Medical has a 4.5 star rating with 10,982 reviews.
Zynex Medical is closed now. It will open tomorrow at 7:00 a.m.