Reliable Nissan's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Reliable Nissan

4.4

About this business

Location details

9951 Coors Blvd NW, Albuquerque, NM, 87114, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 5:00 p.m.
4.412,856 reviews
Select a rating
whiterabbit3057's profile image
whiterabbit3057 
3 weeks ago

Helpful They have continued to be helpful i will be using them when I sell my car for a newer model asap 

Business response:

Thank you so much for your continued support! We’re so glad to hear our team has consistently been helpful. We truly appreciate your trust in Reliable Nissan and look forward to helping you when you’re ready for a newer vehicle. We’ll be here and ready to make your next experience just as great! 🚗😊 

Gloria's profile image
Gloria 
3 weeks ago

I recently purchased a 2026 Nissan Rogue from Reliable Nissan, and I couldn’t be happier with my experience! From the moment I arrived, Craig Stewart was friendly, professional, and extremely helpful. He took the time to listen to what I was looking for and answered all of my questions without making me feel rushed or pressured. He made the entire process comfortable and straightforward, and I really appreciated how knowledgeable he was about the Rogue and its features. Craig made sure I understood everything about my new ve... read more

Business response:

Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review! We’re thrilled to hear how much you’re enjoying your new 2026 Nissan Rogue. Craig, thank you for taking such great care of our customer and for making the purchase process comfortable, straightforward, and pressure-free. We’re especially happy to hear that you took the time to explain the Rogue and make sure they felt confident with their new vehicle. Kasadi, thank you as well for going above and beyond after the sale to help with the Nissan app and make... read more

smokeloc75's profile image
smokeloc75 
4 weeks ago

Great dealership great customer service Ramon is the best ! Also they vacuum you're car after service which was awesome 

Business response:

Thank you so much for the fantastic review! We’re thrilled to hear you had a great experience with our service team. Ramon will be especially happy to know that you recognized his excellent customer service! We’re also glad you enjoyed the complimentary vacuum—it’s our little way of showing our appreciation for our customers. Thank you for choosing Reliable Nissan, and we look forward to taking care of you and your vehicle again in the future! 🚗😊 

birdkingsley's profile image
birdkingsley 
4 weeks ago

I recently purchased a 2026 Nissan Sentra from Reliable Nissan, and I had a fantastic experience working with Jessica and Devon! They were both friendly, professional, knowledgeable, and made the entire process easy and stress-free. They answered all my questions, took the time to make sure I understood everything, and never made me feel pressured. I’m absolutely loving my new Sentra and really appreciate everything Jessica and Devon did to make the experience so positive. If you’re looking for a new vehicle and want a deale... read more

Business response:

Thank you for sharing this wonderful feedback! We’re so happy to hear that Jessica and Devon made your purchase of your new 2026 Sentra easy, comfortable, and stress-free. It’s especially great to know they took the time to answer your questions and never made you feel pressured. We also truly appreciate the kind words about Kasadi! We’re glad she was able to help answer your vehicle questions and make your experience even better. Congratulations on your new Sentra, and thank you for choosing Reliable Nissan! 

PMALDONA51's profile image
PMALDONA51 
a month ago

The service that I had was supposed to have the tires rotated, which was not done. Makes me wonder if the brake flush was done?? 

Business response:

We’re sorry to hear that your tire rotation was not completed as expected. We understand why that would also leave you questioning whether the brake flush was properly performed. That is not the level of confidence or service we want our customers to have after visiting us. We’d appreciate the opportunity to look into your service visit, verify what work was completed, and address your concerns. Please reach out to our management team so we can review this with you directly. Thank you for bringing this to our attention. 

rosedemoret's profile image
rosedemoret 
a month ago

I have bought a car from Abdul before and I returned to him because I knew he would take care of things in the best way, which he did. This dealership is great with friendliness, and they are quite fast in getting everything processed! I always feel welcome there and I feel confident in being able to call with questions after the purchase! 

Business response:

Thank you so much for your continued trust in Abdul and Reliable Nissan! We’re especially grateful that you chose to come back to Abdul because of your previous experience with him. It’s wonderful to hear that he once again took great care of you and made the process smooth and stress-free. We’re also glad you felt welcomed by our team and appreciated how quickly everything was processed. Knowing that you feel confident reaching out with questions even after your purchase means a lot to us. Thank you for being part of the Re... read more

rosequintana0811's profile image
rosequintana0811 
a month ago

I am extremely disappointed with the service I received at Reliable Nissan. I paid to have my A/C recharged because I was told that was the problem. After paying, I was assured my vehicle was fixed and ready to go. The very next day, my A/C was blowing hot air again, so I had to take my car back. This time, I was told my A/C condenser was broken. That makes absolutely no sense because the technician had previously told me nothing was broken. Either my vehicle was never properly diagnosed, or I was given completely inaccurate... read more

Business response:

We’re very sorry to hear about your experience and understand why you’re frustrated. We recognize how upsetting it is to pay for a repair, have the same issue return immediately, and then have difficulty getting clear answers regarding your concerns and refund request. We take concerns about diagnosis, communication, and the handling of service charges very seriously. We’d like the opportunity to review your repair history, the diagnosis, and the status of your refund request with our management team so we can better underst... read more

Asiamood1's profile image
Asiamood1 
a month ago

Excellent communication. They went beyond professional. They kept me up-to-date. They checked my warranty and they got me a loaner. 

Business response:

Thank you for the wonderful feedback! We’re so glad to hear that our team provided excellent communication and kept you informed throughout the process. We’re also happy we were able to review your warranty and provide a loaner to make things as convenient as possible. We truly appreciate your kind words and your trust in Reliable Nissan. Thank you for choosing us! 

villaherr's profile image
villaherr 
a month ago

On Sept, 14,2025, I purchased a 2023 rogue from Reliable Nissan. We e-signed most of contract . Finance manager Jesse Flores offered a platinum warranty coverage, we declined. Then Jesse reduced the interest to entice us to buy platinum warranty for 4200$ . We declined. He reduced the platinum warranty to 3200$. We accepted. After some time I looked in my contract and discovered my platinum warranty contract was not in my contract copies. So I obtained a copy of my contract from reliable Nissan and found that Jesse Flores ha... read more

Business response:

Thank you for bringing your concerns to our attention. We take allegations regarding contracts, signatures, and finance products extremely seriously. We’re sorry to hear that you feel your experience did not meet the standards you expected from Reliable Nissan. Because this involves specific details of a vehicle purchase and finance documentation, we would like the opportunity to review the records and circumstances surrounding your transaction directly. Please contact our management team so we can investigate your concerns ... read more

Frequently asked questions about Reliable Nissan

How is Reliable Nissan rated?

Reliable Nissan has a 4.4 star rating with 12,856 reviews. 

When is Reliable Nissan open?

Reliable Nissan is closed now. It will open at 7:00 a.m.